حسنی گفت:با وجود ظرفیت های غنی متاسفانه معضلات وسیعی بر سر استان گیلان سایه انداخته است و بیکاری و خلأ های دیگر هم استان گیلان را برای رسیدن به توسعه و آبادانی رنج می دهد

به گزارش ندای گیلان،محمد صادق حسنی جوریابی در مورد معضلات موجود در استان گیلان، اظهار کرد: استان گیلان در بستر مناسبی از کشاورزی گرفته تا موقعیت جغرافیایی و بنادر بین المللی برای توقف در ایستگاه توسعه پایدار قرار دارد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: با وجود این ظرفیت های غنی متاسفانه معضلات وسیعی بر سر استان گیلان سایه انداخته است و بیکاری و خلأ های دیگر هم استان گیلان را برای رسیدن به توسعه و آبادانی رنج می دهد.

کاندیدای اصلاح طلب رشت در مرحله دوم انتخابات با تاکید براینکه در آستانه باید از معضلات زیست محیطی استان نیز صحبت کرد، اضافه کرد: سراوان و وضعیت نا بسامان رودخانه ها محوری ترین معضل شهرستان رشت است.

حسنی جویباری  با اشاره به اینکه وضعیت آب نیز معضل بهداشتی استان و شهرستان رشت است، ابراز کرد: باید در این راستا برنامه ریزی درست و دقیقی صورت گیرد تا مشکل بهداشتی آب گیلان به ویژه رشت رابرطرف کرد.

حسنی با بیان اینکه آب روستایی معضل اصلی بهداشتی در روستاهای گیلان و شهرستان رشت است و باید به سرعت این معضل مورد رسیدگی قرار بگیرد، افزود:  مسئولان در راستا پاک کردن این خلا از سیمای گیلان باید پای کار بیایند.کاسپین