فیلم انتقام در مورد مردی به نام کین برجس است که چندین سال از عمر خود را پشت میله‌های زندان سپری کرده، در فرصتی مناسب از زندان فرار می‌کند تا از کسانی که زندگی او را به تباهی کشیده‌اند، انتقام بگیرد

آهنگ فیلم avengement 2019 :به گزارش خبرنگار رصد سینمای ندای گیلان،  فیلم avengement 2019 یکی از جدیدترین فیلم های اکشنی است که در این ماه منتشر شده و با بازی زیبای اسکات ادکینز  یک فیلم مبارزه ای کامل است.

اما آهنگ فیلم avengement 2019 طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر تاکنون جستجو شما برای دانلود آهنگ اصلی این فیلم بی نتیجه مانده است؛ندای گیلان به صورت اختصاصی امکان دانلود آهنگ  را برای شما فراهم کرده است.

دانلود آهنگ فیلم avengement 2019

دانلود آهنگ فیلم avengement 2019

نوع فیلم: سینمایی فیلم Avengement 2019 انتقام

محصول: انگلستان

کارگردان: جسی وی. جانسون

ستارگان: اسکات ادکینز، کرستون وارینگ، توماس ترگوس، لوئیس ماندیلور، کریگ فایربراس

سال تولید: ۲۰۱۹ میلادی

زبان: فارسی (دوبله فارسی)

مدت زمان : ۸۷ دقیقه

درباره فیلم:

انتقام فیلمی اکشن و جنایی، محصول سال ۲۰۱۹ کشور بریتانیا به کارگردانی جسی وی. جانسون است. بازیگرانی چون اسکات ادکینز، کرستون وارینگ، توماس ترگوس، لوئیس ماندیلور، کریگ فایربراس، لئو گرگوری، جو اگان و ترنس مینارد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم انتقام که محصول کمپانی ساموئل گلدوین فیلمز به حساب می‌آید، در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ به صورت محدود در سینماهای کشور آمریکا به نمایش درآمده و در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۱۹ نسخه دیجیتالی آن بر روی دیسک‌های دی‌وی‌دی عرضه شده‌است.

داستان فیلم:
داستان فیلم انتقام در مورد مردی به نام کین برجس است که چندین سال از عمر خود را پشت میله‌های زندان سپری کرده، در فرصتی مناسب از زندان فرار می‌کند تا از کسانی که زندگی او را به تباهی کشیده‌اند، انتقام بگیرد و…

 

دانلود آهنگ اصلی فیلم avengement 2019 با لینک مستقیم  :  با کیفیت 320 و حجم 8 مگابایت

 

پخش آنلاین:


دانلود فیلم اصلی با دوبله :با کیفیت 720 و حجم 780 مگابایت   لینک: https://bit.ly/2TcoCqy

(لینک را کپی کنید و در نوار مرورگر وارد کنید و اینتر بزنید)