فرماندار شفت از افتتاح ۲۷۴ پروژه همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان: یونس محمودی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، از افتتاح ۲۷۴ پروژه با اعتباری بالغ بر۲۵ میلیارد تومان خبرداد و گفت: بیشتر این پروژه‌ها دولتی هستند و ۴ پروژه نیز به بخش خصوصی اختصاص دارد.
وی با بیان اینکه استاندار گیلان در هفته دولت به شفت سفر خواهد کرد، از مدیران خواست با رصد کردن پروژه‌ها موانع موجود را رفع و زمینه را برای سفر دکتر نجفی فراهم کنند.
فرماندار شفت با اشاره به اینکه اخلاق اولین گام برای جذب سرمایه‌گذار است، بر حذف سیاست‌های انقباضی در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.
محمودی در ادامه با بیان اینکه ایجاد اشتغال و افزایش میزان بهره‌وری کار از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در شهرستان شفت است، تصریح کرد: خط قرمز استاندار گیلان اشتغال و سرمایه‌گذاری‌ست.
وی با انتقاد از عملکرد بانک‌های عامل در شهرستان شفت، خواستار مشخص شدن اعتبارات تخصیص یافته در حوزهٔ اشتغال شد و افزود: برخی از بانک‌ها نه تنها به جوانان وام ازدواج نمی‌دهند بلکه به بد‌ترین شکل ممکن با آن‌ها برخورد می‌کنند و این پذیرفتنی نیست.
محمودی در ادامه از فعالیت بانک کشاورزی ابراز رضایت کرد و گفت: بانک‌ها باید در مسیر توسعه با دولت همگام باشند.
فرماندار شفت با دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای حضور در این شهرستان، اظهار کرد: پذیرای سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی شفت و خرطوم هستیم.
وی با بیان اینکه تولید کرم ابریشم در شفت رونق خوبی دارد، از بازگشایی دفتر امور رسیدگی به کرم ابریشم در شفت خبر داد.
محمودی توجه به اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری در این باره را یک اصل کاربردی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای اتکا به درون و نگاه به برون است.