دکتر محمدحسن واحدی سیاهمزگی هرگونه گفتگو با رسانه های فومن و شفت و عدم تمایل به حوزه انتخابیه دو شهرستان را تکذیب کرد.

لحظاتی پیش دکتر محمد حسن واحدی واعظی در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان در رشت گفت: برخی به دروغ از طرف بنده تکذیبیه منتشر کرده اند که به حوزه انتخابیه فومن و شفت نخواهم آمد.

وی افزود: بنده با هیچکدام از رسانه ها و صفحات مجازی در فومن و شفت هیچگونه گفتگویی نداشته ام و بصورت کذب و غیر واقعی و غیر اخلاقی از طرف بنده خبر منتشر کرده اند.

دکتر واحدی با بیان اینکه رسانه باید امانت دار و راستگو باشد افزود: انتظار داریم برخی رسانه ها اخلاق مداری را رعایت کنند چرا که این چند روز انتخابات هم تمام می شود اما بی اعتمادی مردم به آن رسانه ها در اذهان باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد هنوز هیچگونه تصمیمی برای تغییر حوزه انتخابیه خود از شهرستانهای رشت و خمام به فومن و شفت نداشته ام و تا نوزدهم بهمن تصمیم را بصورت قطعی اعلام خواهم نمود.

واحدی واعظ مردم شفت و فومن را بسیار دارای احترام ویژه خواند و بیان داشت: نوکری به این مردم که دیار بزرگان و فرهیختگان است افتخار بزرگی برای هر خدمتگزار است.

دکتر محمدحسن واحدی واعظ در دوره گذشته بیش از ۳۴ هزار رای در شهرستان رشت کسب کرد و عضو هیات مدیره و معاون شرکت شهرک های صنعتی گیلان را در کارنامه خود دارد.

وی نوه سیدکاس آقا واحدی واعظ است که مزار شریف وی در سیاهمزگی شفت قرار داشته و پناهگاه حاجتمندان و شیعیان گیلان است.

مردم شفت و فومن ارادت ویژه ای به سیدکاس آقا دارند و سالیانه نذورات فراوانی را در مقبره ایشان اهدا می کنند./ انتهای پیام