واحدی واعظ یکی از فرزندان سادات پرنفوذ و بسیار مورد احترام منطقه ی شفت و فومن است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، شنیده ها حاکیست دکتر سید محمد حسن واحدی واعظ کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان تغییر حوزه خواهد داد و به حوزه انتخابیه شفت و فومن خواهد رفت تا علاوه بر آرای اصلاح طلبان از پایگاه رای سنتی خویش در محل زادگاه پدری بهره مند شود.

واحدی واعظ یکی از فرزندان سادات پرنفوذ و بسیار مورد احترام منطقه ی شفت و فومن است.

البته علت این تغییر حوزه ی احتمالی شاید به عدم تایید صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب شفت و فومن یعنی افتخاری و جماعتی باشد که این نامزد اصلاح طلب رشتی را مایل به تغییر حوزه کرده تا شاید بتواند با تلفیق نظر اصلاح طلبان آن منطقه و پایگاه رأی سنتی خانوادگی اش شانس خود را بیازماید.

در صورت حضور واحدی واعظ شاهد رقابت جذابی بین این کاندیدای اصلاح طلب با نامزدهای اصولگرای شهرستان های شفت و فومن خواهیم بود.

با توجه به عدم وجود چهره شاخص اصلاح طلب در فومن و شفت و همچنین تکثر کاندیدای اصولگرا و همچنین مستقل دکتر واحدی را می توان یکی از شانس های پای فینال انتخابات فومن و شفت دانست که مانند مهدی افتخاری بتواند ظرف ۲۰ روز سرنوشت انتخابات را رقم بزند.

شایان ذکر است دکتر سید حسن واحدی در انتخابات دوره ی دهم مجلس شورای اسلامی به لطف حضور در لیست امید، نفر ششم انتخابات مجلس در شهرستان رشت و خمام شد و توانست نزدیک به ۳۴۰۰۰ نفر را متقاعد کند نام او را در تعرفه رای بنویسند.

لازم به توضیح است دکتر سید محمد حسن واحدی واعظ از نوادگان *سیدکاس آقا واحدی واعظ* که مزار مطهرش در سیاهمزگی شفت ملجا و پناه دردمندان است می باشد.