تالار بورس کالای منطقه آزاد انزلی در معاملات هفتگی منتهی به سوم تیرماه 94 شاهد معامله هزار و 309 تن کالا بود.

ندای گیلان:تالار بورس کالای منطقه آزاد انزلی در معاملات هفتگی منتهی به سوم تیرماه 94 شاهد معامله هزار و 309 تن کالا بود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، تالار بورس کالای منطقه آزاد انزلی در معاملات هفتگی منتهی به سوم تیرماه 94 شاهد معامله هزار و 309 تن کالا بود.

ارزش این حجم کالای معامله شده در بورس کالای منطقه آزاد انزلی که از محصولات شیمیایی مجتمع‌های پتروشیمی کشور بوده، بیش از 15 میلیارد و 20 میلیون ریال است.

در معاملات هفتگی مذکور 960 تن اوره تولیدی پتروشیمی کرمانشاه به ارزش 9 میلیارد و 109 میلیون ریال، جوش شیرین پتروشیمی شیراز به وزن 270 تن و ارزش بیش از 2 میلیارد و 783 میلیون ریال، 24 تن استایرن پتروشیمی پارس با قیمت در حدود 963 میلیون ریال و 55 تن دی اتانول آمین پتروشیمی شیراز به ارزش افزون بر 2 میلیارد و 165 میلیون ریال توسط شرکت‌ها خرید و فروش شد.

سازمان منطقه آزاد انزلی از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان فعال در گیلان برای بهره‌ گیری از مزایا، معافیت‌ها و تسهیلات این منطقه به منظور تأمین مطمئن، کم هزینه‌تر و بدون واسطه مواد اولیه از طریق تالار اختصاصی بورس کالای منطقه دعوت می‌کند.