با توجه به اینکه این مؤسسه مدت چند سال است که در عرصه های مختلف فعالیت های متعددی را داشته لذا از مردم همیشه در صحنه و خیر تقاضای کمک به این خیریه جهت برآوردن نیازهای اقشار بی بضاعت را دارد

به گزارش نداى گىلان از رشت موسسه خىرىه الهه نور امامت از جمله موسسات خیرىه بسىار موفقى درشهرستان رشت است که زنان بى سرپرست و بدسرپرست و دانش اموزان بى بضاعت جهت ادامه تحصیل را تحت پوشش خود دارد.
این موسسه چندسالى است که توانسته نقش خود را به خوبى ایفا نماید.
مردم عزیز و مهردوست گیلان و شهرستان رشت میتوانند زکات فطرىه خود را به شماره حساب اىن موسسه  وارىز و ىا به صندوق هاىى که از سوى اىن موسسه در سطح شهر قرارداده شده است تحوىل نمایند باشدتا صوابى در جهت عدم انحراف زنان بى سرپرست و بدسرپرست و کودکانى که نمیتوانند ادامه تحصىل دهند و عدم ادامه تحصیل انها موجب به منجلاب کشىدن انها میشود عاید ره توشه اخرت خود نمایند.

شماره حساب خیریه 4709605823   بانک ملت

در همین خصوص خانم شیرین ریحانی مدیر این موسسه  توضیحاتی را در باره ی نوع و زمینه ی فعالیت های خیرخواهانه ی موسسه ی الهه نور امامت ارائه کرد که در ادامه مشاهده می کنید:

شیرین ریحانی

این مؤسسه در تاریخ 11/12/92 تأسیس شده است و در زمینه های زیر فعالیت های خاصی را داشته است .

1-تهیه پوشاک مدارس و لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت

2-تهیه پوشاک عید برای کودکان بی سرپرست و بدسرپرست

3-تهیه سبد کالا به مناسبت شب یلدا – عید نوروز – ماه رمضان

4-افطاری ایتام و زنان بی سرپرست و بدسرپرست

5-حمایت مالی و درمانی برای بیماران صعب العلاج

6-تهیه جهیزیه نوعروسان بی بضاعت و ایتام

7-حمایت ایتام جهت کسر نمودن شهریه مدارس

8-بنیانگذار دیوار مهربانی در شهر رشت

با توجه به اینکه این مؤسسه در بحث حمایت از بانوان بی سرپرست و بدسرپرست در راستای توانمندسازی و اشتغالزایی و بازار فروش محصولات از مسئولان انتظار کمک و همیاری در بحث های زیر را دارا می باشد :

1-بحث گردشگری و هدایت گردشگران به سمت بازارچه های خیریه که توسط بانوان بی سرپرست و بدسرپرست جهت فروش محصولات تولیدی خودشان دایر شده است .

2-در بحث صنایع دستی همکاری مسئولان بابت صدور مجوز نمایشگاه ها و حمایت های لازمه از محصولات تولیدی این بانوان

3-بحث توانمندسازی از سازمان بهزیستی و کمیته امداد جهت حمایت از مؤسسه خیریه و بازنگری افراد تحت حمایت .

با توجه به اینکه این مؤسسه مدت چند سال است که در عرصه های مختلف فعالیت های متعددی را داشته لذا از مردم همیشه در صحنه و خیر تقاضای کمک به این خیریه جهت برآوردن نیازهای اقشار بی بضاعت را دارد

نظر به فرمایشات امام صادق (ع) : تکمیل روزه و پرداخت زکات ، فطریه است همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است . با توجه به این فرمایشات جهت رفع نیاز های این خیریه نسبت به پرداخت فطریه به این موسسه ما را حمایت فرمایید .

سخن پایانی : در انتها از عموم مردم و خیرین محترم که این مؤسسه را در رسیدن به اهداف حمایت می نمایند کمال تشکر و قدردانی را داریم و خواهشمندیم در طول سال و ایام های مختلف ما را از دعای خیر و حمایت خود محروم نفرمایید .

 

جایگاه های استقرار صندوق های مؤسسه خیریه الهه نور امامت به شرح ذیل می باشد :

1-مسجد خواهر امام خمینی (ره)

2-مقبره دانای علی

3-مسجد تازه آباد

4-میدان شهدای ذهاب

5-ابتدای خیابان مطهری

6- مهدیه

7-چهارراه گلسار

8-خمام

9-امامزاده هاشم