ما افرادی که این رفتار ناجوانمردانه را در پیش گرفته اند بدانند که مردم به خوبی واقعیات را می بینند و به دروغ و فریب رای نخواهند داد

جناب آقای رمضانپور در روز اخیر شاهد تخریب همه جانبه کاندیدای لیست امید در رشت بوده ایم از پاره کردن بنر گرفته تا تهمت های خلاف واقع اخلاقی.نظر شما در این مورد چیست؟

با سلام خدمت شما.متاسفانه در ساعات اخیر شاهد این حملات غیر اخلاقی بوده ایم.حملاتی که مسبوق به سابقه است.اما افرادی که این رفتار ناجوانمردانه را در پیش گرفته اند بدانند که مردم به خوبی واقعیات را می بینند و به دروغ و فریب رای نخواهند داد.مردمی که نشان داده اند از دروغ بیزارند.پخش پوسترهای جعلی وتهمت های بی پایه که برخلاف تمام اصول انسانی و دینی ماست نشان از ترس این افراد دارد. کاش این افراد به فکر آخرتشان هم باشند و بدانند که با استفاده از این روش ها هم رقابت را می بازند و هم اخلاق را.
بنده با تاکید خدمت مردم عرض می کنم که لیست امید هیچ تغییری نداشته و در رشت دکتر حسنی به عنوان تنها کاندیدا و در رودبار هم دکتر جمالی در لیست هستندوهمه اصلاح طلبان و جوانان اصلاح طلب و اعتدالیون متحد و یکپارچه در حمایت از آرمانها و شعارهایشان پشت این لیست ایستاده اند. مردم بدانند که ما تا اخر پای آرمانهایمان وعهدمان ایستاده ایم.

خبرازاد