پرسنل اداری شهرداری رشت بعد از چند روز تعطیلات امروز با مراجعه به محل کار خود با تغییرات و جابجایی های گسترده نیروهای شهرداری روبرو شدند.

ندای گیلان:پرسنل اداری شهرداری رشت بعد از چند روز تعطیلات امروز با مراجعه به محل کار خود با تغییرات و جابجایی های گسترده نیروهای شهرداری روبرو شدند. تغییراتی که بخشی از آن در ذیل منتشر شده و شنیده میشود در این راستا احکامی نیز برای برخی از پرسنل اداری شهرداری به منظور ادامه خدمت در حوزه نواحی شهرداری رشت صادر گردیده است.

در حوزه معاونت و حمل و نقل ترافیک شهری، شاهرخ طلیسگر که پیش از این بر اساس نظر برخی از منتقدین کارنامه درخشانی در این حوزه نداشت جای خود را به فرامرز جمشید پور داد و بدین ترتیب جمشیدپور به سمت سپرست معاونت حمل و نقل شهرداری رشت منصوب شد.

طلیسگر نیز به عنوان مشاور شهردار در امور مناطق ۵ گانه منصوب شد و رضا حیدری که پیش از این به عنوان معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت بود به عنوان سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری منصوب شد.

در راستای تغییرات اعلام شده امروز رفعت باقری نیز که در کارنامه خود شهرداری تولمات و مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری را دارد به جای علیرضا عابد به عنوان سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری رشت منصوب شد  و محمد حسن هادیزاده نیز که پیش از این به عنوان معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک رشت بود طی ابلاغی به عنوان معاون سازمان آرامستانهای شهرداری رشت منصوب شد.

همچنین مجتبی شهرستانی، عضو جدید هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به عنوان مدیر خدمات شهری شهرداری رشت منصوب شد. در حوزه سازمان فرهنگی،ورزشی شهرداری رشت نیز دو تغییر در حوزه معاونتهای این سازمان روی داد و نینا پنجه ای به جای جمشید مرادی در معاونت فرهنگی و علیرضا حاجیپور نیز به جای علی اوسط رادمهر به عنوان معاون اداری،مالی سازمان فرهنگی،ورزشی شهرداری رشت منصوب شدند.

در حوزه سازمان خدمات موتوری شهرداری جواد شهند مدیر حوزه سابق شهردار و سرپرست ادوار سازمان آرامستانها به جای رحیمی بر کرسی سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری رشت تکیه زد.

همچنین در حوزه اداره آمار و انفورماتیک شهرداری رشت، رضا یزدانی جای خود را به یاسر علیجانی داد. محمدرضا مهاجر که مدتی به عنوان مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری رشت فعالیت داشت و اخیرا نیز به عنوان کارشناس در ستاد توسعه پایدار مشغول بود طی حکمی به عنوان مشاور شهردار در سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری رشت منصوب شد.

در پایان محمد محبتی نیز طی نامه پیشنهادی سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت و طی مصوبه شورای سازمان نو پا بهسازی و نوسازی شهرداری رشت با ابلاغی از سوی حجت شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان به عنوان مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری رشت منصوب شد.

پیش بینی میشود بزودی با توجه به ادغام دو سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری رشت به عنوان سازمان حمل و نقل شهری که چارت سازمانی آن از سوی وزارت کشور به شهرداری رشت ابلاغ شده, مرتضی شریفی که در کارنامه کاری خود مدیر امور اداری،مدیر خدمات شهری، مدیرعاملی شرکت کود آلی و مدیر عاملی سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت را دارد به عنوان مدیرعامل این سازمان نو پا منصوب خواهد شد./گیل خبر