معاون مالی شهرداری رشت با اشاره به اینکه انتخاب شوقی توسط اعضای شورای اسلامی شهر برای تصدی مدیریت شهرداری رشت به جا و سنجیده است، بیان کرد: تمام مجموعه کارکنان به ویژه مدیریت شهری تمام قد برای اتمام برنامه‌ها در کنار شوقی شهردار جوان رشت قرار داریم.

به گزارش ندای گیلان از رشت،معاون مالی شهرداری رشت به فضای همدلی ایجاد شده در مجموعه شهرداری توسط رحیم شوقی شهردار اشاره کرد و گفت: پاسخگویی به موقع و جسارت در تسریع اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های بزرگ از ویژگی‌های شهردار جوان رشت است.

سید مجتبی خدمت‌بین دانا با اشاره به انتخاب رحیم شوقی به عنوان شهردار رشت از طرف اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد: شوقی مجموعه مدیریت شهری را در این مدت محدود به نقطه‌ای رسانده که با همدلی و شرایط مثبت کاری مدیران و کارکنان در کنار همدیگر قرار گرفته‌اند و به انجام مسئولیت‌ها می‌پردازند و این امر برگرفته از مدیریت و توان اجرایی بالای شهردار رشت است.

وی به جسارت در اجرای همزمان پروژه‌های کلان مقیاس طرح میثاق از جمله احداث تقاطع‌های غیر همسطح شهر رشت با مدیریت شوقی شهردار اشاره کرد و افزود: مجموعه مدیریت شهری در فضای همدلی که توسط شهردار جوان ایجاد شده، با تمام نیرو و توان در حال انجام مسئولیت‌ها هستند.

معاون مالی شهرداری رشت با بیان اینکه شوقی پاسخگوی تمام نامه‌های ارجاع شده در سریع‌ترین زمان است، تصریح کرد: مجموعه کارکنان شهرداری به ویژه مدیریت شهری این قول را می‌دهیم فعالیت‌ها را به گونه‌ای انجام دهیم که مشکلات طی ماه‌های آینده به کمترین حد ممکن برسد.

خدمت‌بین دانا، شهرداری را از محل‌های خدمتی سخت دانست و گفت: به شوقی خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم که مسئولیت سنگین و بسیار بزرگ مدیریت مجموعه شهری را پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب شوقی توسط اعضای شورای اسلامی شهر برای تصدی مدیریت شهرداری رشت به جا و سنجیده است، بیان کرد: تمام مجموعه کارکنان به ویژه مدیریت شهری تمام قد برای اتمام برنامه‌ها در کنار شوقی شهردار جوان رشت قرار داریم.