رشت – ایرنا – فرمانده نیروی انتظامی رودسر از کشف و ضبط هشت هزار و 500 تن چای خشک قاچاق در این شهرستان خبر داد.

ندای گیلان:رشت – ایرنا – فرمانده نیروی انتظامی رودسر از کشف و ضبط هشت هزار و 500 تن چای خشک قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه واحد اطلاع رسانی گیلان به ایرنا، سرهنگ رمضانعلی پورقاسم گفت: در ادامه روند مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا در سطح شهرستان، ماموران انتظامی پاسگاه واجارگاه در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی دانگ فنگ مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، هشت هزار و 500 کیلوگرم چای خشک قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل بود را کشف و این خودرو را متوقف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ پورقاسم ارزش اقتصادی محموله کشف شده را 350 میلیون ذکر و اضافه کرد: راننده پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی استان از کشف 20 بسته یک کیلوگرمی حشیش از جاساز یک دستگاه خودروی پراید در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

سردار ابرهیم قائدرحمتی گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر توزیع و عرضه مواد مخدر بین نوجوانان و جوانان رضوانشهری در مکان های عمومی از قبیل پارک شهر و کافی نت ها و … ، شناسایی، دستگیری عاملان و کشف مواد مخدر، به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات نامحسوس پلیسی، عامل تهیه و توزیع با یک دستگاه خودروی پراید در شهرستان شناسایی شد که با رویت ماموران، از دست ماموران متواری می شود.

سردار قائدرحمتی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر رضوانشهر با همکاری ماموران انتظامی تالش در عملیات تعقیب و گریز پلیسی، این متهم را در داخل ساختمان نیمه کاره ای پس از رهاکردن خودرویش محاصره و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اعلام اینکه از خودروی این قاچاقچی 20 بسته یک کیلوگرمی حشیش به صورت جاساز کشف شد، اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

شهرستان رضوانشهر در 75 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.