ندای گیلان:هفت داور گیلانی که در کلاس‌های داوری پیش فصل لیگ پانزدهم شرکت کرده بودند توانستند تست‌های داوری را با موفقیت پشت سر بگذارند.

ندای گیلان-ورزش گیلان: کلاس‌های داوری توجیهی پیش فصل داوران برای حضور در لیگ برتر که به مدت سه روز از 30 تیر تا 2 مردادماه برگزار شد با انتخاب هفت داور گیلانی به پایان رسید و در این کلاس‌ها از داوران تست پزشکی و آمادگی جسمانی به عمل آمد.

در این دوره از کلاس‌های آموزشی و توجیهی که در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد 99 داور از سراسر ایران شرکت داشتند که از گیلان نیز هفت داور برای حضور در لیگ برتر در این کلاس‌های توجیهی حضور داشتند که تمامی این داوران توانستند مجوز قضاوت در لیگ برتر را دریافت کنند.

این کلاس توجیهی برای همه داواران لیگ برتر برگزار شد که از گیلان سعید بخشی زاده، حمید حاج ملک، کمیل غلامی، حمید غمزه، مرتضی کاظمیان، هادی حاجی عباسی و عسگر محمدی از سوی کمیته داوران برای داوری در این فصل لیگ برتر انتخاب شدند.

سال گذشته از گیلان 6 نفر در این کلاس‌ها حضور داشتند که امسال این تعداد به 7 نفر افزایش یافت و در این دوره از کلاس داورای لیگ برتر داورانی از 27 استان حضور داشتند که از 7 داورگیلانی انتخاب شده گیلانی 3 کمک داور و 4 داور در لیست نهایی حضور خواهند داشت.

در این لیست سعید بخشی زاده داور گیلانی پرسابقه که فصل گذاشته را با مصدومیت پشت سر گذاشته بود پس از پایان دوره مصدومیت توانست با قبولی در این تست‌ها امسال نیز در لیگ برتر حضور داشته باشد./تسنیم