مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان به مناسبت فرارسیدن روز_قدس پیامی منتشر کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،متن پیام بدین شرح است:

قدس شریف به عنوان نخستین قبله مسلمانان و جایگاه معراج آسمانی رسول مهربانی(ص) از اهمیت بالایی برخوردار است و رهایی آن از دست صهیونیست های غاصب باید مسئله اصلی مسلمانان باشد کما اینکه تدبیر و دور اندیشی امام خمینی(ره) و رهبری دلسوزانه و حکیمانه مقام معظم رهبری نتیجه داده است و روز جهانی قدس، نماد بیداری جهان اسلام شناخته شده و خیزش و بیداری ملت‌های مسلمان منطقه، باعث شده تا روز قدس اهمیتی روز افزون بیابد.

پیام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان به مناسبت فرارسیدن #روز_قدس:روز قدس؛ صرفا” دفاع از یک ملت مظلومی که از میهن خود و از خانه خود رانده شده اند نیست، بلکه مبارزه با یک تفکر سیاسی ظالمانه و استکباری است. امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است؛ مبارزه با استکبار است؛ مبارزه با نظام سلطه است. در واقع این روز بهانه‌ و فرصتی است، برای حضور در صحنه روح‌های علاقه مند به مبارزه با استکبار و عرصه جولان دل‌های پرشور جوانان و اقشار مختلف ملت‌های مسلمان که شعار وحدت و اتحاد سر دهند.

بنابراین روز قدس را باید بزرگ دانست، و با مشارکت گسترده در راهپیمایی، این روز را گرامی داشته و مانا نمود.

بدینوسیله ضمن محکومیت اقدامات ظالمانه مستکبران عالم، از تمام اقشار مردم مومن و روزه دار به ویژه خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی(ره) استان دعوت می نمایم تا به نیابت از سردار دلها و شهدای گلگون کفن جبهه مقاومت با حضور حماسی خود در راهپیمایی این روز، یوم الله دیگری را در تاریخ زرین مبارزه با استکبار ثبت نمایند.

به لطف الهی راهپیمایی امسال نیز با عظمت تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

عباس اهرابی – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان