مدیرکل کمیته امداد گیلان از اهدای بیش از ۵۰۰۰ قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان کمیته امداد این استان خبر داد.

به گزارش  ندای گیلان  از رشت، عباس اهرابی با بیان اینکه این نهاد در تلاش است تا همه ساله، لوازم ضروری زندگی را برای آسایش مددجویان تحت حمایت فراهم کند، اظهار کرد: تعداد ۵ هزار و ۱۹۲ قلم لوازم ضروری زندگی بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان طی شش ماهه ابتدایی سال جاری توزیع شد.

اهرابی افزود: این اقلام شامل یخچال فریزر، آبگرمکن گازی دیواری، بخاری گازی، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی، فرش و پنکه بوده و بین افراد تحت حمایت که درخواست خانواده در سبد نیازمندی آنها در سامانه سها ثبت شده بود توزیع شد.

وی، با اشاره به اینکه این لوازم از محل منابع کمیته امداد و مشارکت نیکوکاران تهیه شده است، گفت: ارزش این تعداد اقلام توزیع شده، حدود ۱۳۸ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: سال گذشته ۳ هزار و ۸۷۰ سری لوازم ضروری منزل به ارزش ریالی ۱۰۶ میلیارد بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان توزیع شد.

اهرابی ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری در سطح استان، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جهت گره گشایی از نیازمندی‌های اقشار کم برخوردار به این نهاد اهدا کنند.