مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از ارائه خدمات به بیش از ۱۰۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد این استان با مشارکت گروه جهادی الکفیل خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، عباس اهرابی با اشاره به شرایط اقتصادی و هزینه‌های بالای خدمات دندانپزشکی اظهار کرد: کمیته امداد استان در قالب ایجاد درمانگاه سیار شهید عشوری و با همکاری گروه جهادی الکفیل و قرارگاه جهادی مرحوم والی نسبت به ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد و همچنین اقشار نیازمند ۵ دهک اول جامعه اقدام کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان افزود: این خدمات به مناسبت ایام میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از روز سه شنبه ۱۱ مهرماه به مدت ۴ روز در مصلای امام خمینی (ره) رشت انجام شد.

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی بیش از ۱۴۰ پزشک و دندانپزشک میزبان کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان بودند، اضافه کرد: گروه جهادی الکفیل با ظرفیت ۱۰۰ یونیت دندان‌پزشکی، در زمینه خدمات سطوح یک و دو دندانپزشکی از قبیل جراحی، عصب‌کشی، ترمیم، کشیدن و جرم‌گیری به مددجویان و اقشار نیازمند استان ارائه خدمت کردند.

اهرابی، ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی و نیز تحویل رایگان دارو را از دیگر خدمات ارائه شده به مراجعین نام برد و افزود: در مدت استقرار این اردوی جهادی علاوه بر خدمات دندانپزشکی و داروی رایگان، مشاوره خانواده، ازدواج، ترک اعتیاد و مشاوره شغلی نیز به مراجعین ارائه و همچنین هدایایی برای کودکان نیز در نظر گرفته شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان تصریح کرد: این طرح با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، سپاه قدس گیلان، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر استان، فرمانداری شهرستان رشت و شهرداری رشت برگزار شد.