رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت گفت:با توجه به اینکه در جریان تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، برخی از نقاشی های دیواری دچار خسارت شد که در این باره نامه ای با امضاء شهردار برای فرمانداری ارسال کرده ایم تا خسارت های وارده از سوی نامزدها جبران شود.

به گزارش ندای گیلان،رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت گفت: ۵۰۰ نیرو از نیروهای پسماند شهرداری برای پاکسازی آثار تبلیغات نامزدها در این کلانشهر فعال شده اند.

زینب فلک دوست افزود: آثار تبلیغات انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی از معابر، میادین، اطراف شعب اخذ رای و دیوارها از صبح امروز “شنبه” آغاز شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به تعداد نیروهای فعال پسماند شهرداری رشت برای پاکسازی تبلیغات نامزدها، انتظارست که این مهم تا فردا به پایان برسد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در جریان تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، برخی از نقاشی های دیواری دچار خسارت شد که در این باره نامه ای با امضاء شهردار برای فرمانداری ارسال کرده ایم تا خسارت های وارده از سوی نامزدها جبران شود.

ایرنا