فرماندار انزلی روز گذشته در اظهاراتی اعلام کرده بود، دخالتی در امور ملوان صورت نگرفته و در ادامه متذکر شده بود سیروس محجوب به عنوان مالک سابق این باشگاه اجازه واگذاری این تیم را به شخص دیگری ندارد.

ندای گیلان:فرماندار انزلی روز گذشته در اظهاراتی اعلام کرده بود، دخالتی در امور ملوان صورت نگرفته و در ادامه متذکر شده بود سیروس محجوب به عنوان مالک سابق این باشگاه اجازه واگذاری این تیم را به شخص دیگری ندارد.

سخنگوی سیروس محجوب در این رابطه اعلام کرد: در ابتدا باید بگویم آقای محجوب در جریان واگذاری این باشگاه به شخص دیگری نبوده و طبق اعلام پیشین آن را در اختیار رئیس هیات مدیره و اعضای آن قرار داده تا در این ارتباط تصمیم گیری شود. خریدار فعلی از سوی آقای الماسی رئیس هیات مدیره این باشگاه معرفی شده و آقای محجوب دخالتی در این باره نداشته اند.

وی ادامه داد: سیروس محجوب طی یک و نیم سال گذشته تمام تلاش فیزیکی و مادی و معنوی خود را در خدمت باشگاه به کار برده و به طور خصوصی منابع مالی این باشگاه را تامین کرده تا هواداران ملوان را راضی نگه دارد و در رابطه با دخالت هایی که در رابطه با باشگاهداری در طی زمان حضور ایشان صورت گرفته ترجیح می‌ دهیم در شرایط فعلی سکوت اختیار کرده تا ملوان در آرامش شرایط لازم را برای حضور پرقدرت در فصل آینده دنبال کند. موکل من در حال حاضر ترجیح می‌ دهد در مورد اتفاقات فصل گذشته صحبتی نکند تا شرایط واگذاری و انتقال در آرامش صورت پذیرد و ملوان در این رابطه لطمه ای نخورد.

در این رابطه صلح‌نامه‌ای(توافق‌نامه) مابین سرمایه‌گذار جدید و رییس هیات مدیره تنظیم گردیده تا این مساله به تایید مسوولان شهری نرسد اعتباری ندارد. اذعان می‌دارد که بعد از پایان لیگ 3 نامه‌ به فواصل مختلف به فرماندار محترم جهت برگزاری جلسه و راهنمایی‌های لازم از ایشان درخواست نموده بودیم که متاسفانه تا به امروز هیچ جلسه‌ای در این ارتباط برگزار نشده است. باز تاکید می‌کنیم امیدوارم به جای چنین واکنش‌‌هایی به فکر راه چاره‌ای باشند تا باشگاه از بلاتکلیفی فعلی بیرون آید و به طور قطع در خصوص تعهدات یا هر موارد دیگری که در باشگاه وجود دارد شخص آقای محجوب پاسخ های روشن و مستند دارد که اگر آقایان به خودشان زحمت فراهم کردن این جلسه را می‌دادند مشکلات باشگاه زودتر از این حل می‌شد.

وی ادامه داد: از جناب فرماندار بابت این واکنش کمال تشکر را دارم و این نشان دهنده یک قدم به جلو می‌باشد و اگر آقای محجوب این موضوع را با فرماندار مطرح نموده‌اند به این دلیل بود که در زمان واگذاری ملوان در یک و نیم سال گذشته مذاکره کننده شخص فرماندار سابق بوده و اگر بار دیگر به ایشان مراجعه نموده به دلیل سلب مسوولیت نبوده و به دلیل پیشینه گذشته بوده است.

وکیل سیروس محجوب در پایان گفت: بار دیگر اعلام می‌ کنم شخص آقای محجوب در رابطه با انتقال و واگذاری این باشگاه دخالتی نداشته و همانطور که اعلام کرده بود، ملوان را به هیات مدیره و مسوولان شهری واگذار نموده تا انشاالله درباره آن بهترین تصمیم اتخاذ شود تا بعد از تصمیم مسوولان شهری و هیات مدیره مالکیت این باشگاه به هر شخصی که اعلام شود توسط محجوب واگذار خواهد شد. مطمئنا حرف های زیادی در این رابطه وجود دارد که در آینده درباره آن صحبت خواهیم کرد.

گیل پرس