قرار نیست که افراد خاص در موقع انتخابات بدون اینکه تشکیلاتی دارند و بدون اینکه در حزبی فعالیت می کنند بیایند روی لیست نظر و ارایه دهند

به گزارش ندای گیلان،کمال لشکری در گفتگو با کاسپین، با بیان اینکه شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان گیلان متشکل از احزاب و تشکل های شناسنامه دار سیاسی است، اظهار کرد: این شورای مشورتی اجاره دارد بنا به دستور رییس جمهور اسبق کشورمان همه کسانی که به هر دلیلی در حزب فعالیت نمی کنند و بیرون از حزب هستند در قالب شخصیت های حقیقی نمایندگان ادوار که مردم از انها حرف شنوی دارند جمع شوند.

وی با بیان اینکه این شورا در استان گیلان شکل گرفت و ما هم پذیرفتیم که آن ها در کنار ما فعالیت داشته باشند، گفت: عمر این شورا در گیلان بعد از ۱۰ اردیبهشت تمام می شود و اگر به غیر از این باشد درب احزاب باید تخته شود.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با تاکید براینکه در کشوری که ما زندگی می کنیم قانون اساسی داریم و در قانون اساسی امده فعالیت احزاب و تشکل های شناسنامه دار و احزاب مهم شناخته شده است، اضافه کرد:  قرار بود از شهرستان ها بیایند و شورای مشورتی و دبیر احزاب سر یک موضوع یا شخصی مشورت کنند و به اجماع برسند و به شورای سیاست گذاری استان ارسال کنند و مصوب شود و از ان کاندیدا حمایت شود.

وی با بیان اینکه در دور اول در رودبار کسی رو به عنوان کاندیدا معرفی نکردیم، گفت:

در دور دوم منوچهر جمالی آمد و میثاق نامه را امضا کرد و دکتر عارف در سفر به گیلان در حمایت از دکتر جمالی در رودبار سخنرانی کرد.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان خود را از طرفداران منوچهر جمالی معرفی کرد و افزود: جبهه اصلاحات از وی حمایت می کند و ما مطیع امر حمایت این جریان هستیم.

وی با بیان اینکه دغدغه های رییس شورای مشورتی رودبار را نمی پذیرم، گفت:

قرار نیست که افراد خاص در موقع انتخابات بدون اینکه تشکیلاتی دارند و بدون اینکه در حزبی فعالیت می کنند بیایند روی لیست نظر و ارایه دهند .

لشکری تصریح کرد: وقتی شورایی تشکیل و خرد جمعی تصمیم می گیرد بقیه باید تمکین کنند.

وی با بیان اینکه شورای مشورتی گیلان این آقا را به نمایندگی خود برای شورای سیاست گذاری استان معرفی کرد، گفت: دکتر مقدسی رییس دوره ای شورای هماهنگی بود که به این شخص رای نمی دهد  وکسی است که مرعشی و جمالی  برایش فرقی نمی کند و بارها برای این دغدغه ها داد و فریاد زده ام.

لشکری با بیان این نکته که ۹۰درصد لیست اصلاح طلبان رای خواهند آورد، گفت:

خیلی از مردم عوام در کنار خواص پیگیر لیست اصلاح طلبان در دور دوم هستند و سخنرانی دکتر عارف به نفع کاندیداهای لیست امید تاثیر بالایی داشت.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه در دور اول انتخابات لیست امید خیلی خوب رای اورد، گفت: خیلی از اصولگرایان هم درصدد بودند که در لیست امید قرار بگیرند البته چرا و چرایی ان باید بیان شود و دور دوم نیز تکمیل کننده مرحله اول است.

وی با بیان این نکته ایت الله هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی و بزرگان جریان اصلاحات در تلاش شکل گیری مجلسی هستند که بتواند با دولت کار کند، اضافه کرد: مجلس دهم دیگر در این راستا کارشکنی نمی کند و تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با اشاره به اینکه مردم فهمیده اند که مجلس نهم بر علیه رییس جمهور کار شکنی کرده است، گفت: نمایندگانی که از ته مانده های دولت احمدی نژاد بودند باید بیرون رانده شوندو نمایندگان معتدل و اصلاح طلب باید به مجلس راه پیدا کنند که دولت بتواند با انها کار کند.