– به مناسبت دهه فجر، نمایشگاه توانمندیهای حوزه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان افتتاح شد.

به گزارش ندای گیلان، این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از ۲ هزار متر مربع و با مشارکت فعالان حوزه تولید و تجارت در ۷۷ غرفه، شامگاه پنج شنبه با حضور رییس اداره صنعت، معدن و تجارت استان گیلان افتتاح شد.

علی منتظری در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: از اهداف مهم این برنامه، ارائه آخرین دستاوردها و ظرفیت های استان در عرصه تولید و تجارت و ترویج مصرف کالاهای تولید داخل است.

وی افزود: این نمایشگاه بر اساس سیاستهای وزارت صنعت، معدن و تجارت و رهنمودهای استاندار گیلان برگزار شده و برای اولین بار بصورت جامع تمامی دست اندرکاران و فعالان اقتصادی از حوزه تولید، شرکتهای پخش و واحدهای صنفی که نمایانگر روند تولید تا مصرف کالا است، به صورت یک جا حضور دارند.

منتظری ادامه داد: با هدف سهولت تامین مایحتاج شهروندان و همچنین عرضه محصولات تولیدی کشوری و استانی، فروش این محصولات با تخفیف ویژه و قیمتهای مناسب عرضه می شود.

وی اعلام کرد: در کنار این نمایشگاه، فضای مناسبی برای برگزاری نمایشگاه منطقه ای نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار با مشارکت استانداری گیلان و با حضور بانوان کار آفرین و تولید کننده از چند استان همجوار با محوریت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در نظر گرفته شده که در فضایی به وسعت بیش از ۵۰۰ متر مربع و تعداد ۵۴ غرفه به ارائه دستاوردهای تولیدی خود می پردازند.

گفتنی است این نمایشگاه تا ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید علاقه مندان دایر است.ش