رئیس شبکه بهداشت و درمان فومن گفت: ضرورت نظارت و کنترل بهداشت برای جلوگیری از انتقال بیماری های ناشی از مصرف آب و غذا در دستور کار شبکه قرار دارد و نیز قرارگیری در فصل گرما اهمیت این موضوع را دو چندان ساخته است.

ندای گیلان:رئیس شبکه بهداشت و درمان فومن گفت: ضرورت نظارت و کنترل بهداشت برای جلوگیری از انتقال بیماری های ناشی از مصرف آب و غذا  در دستور کار شبکه قرار دارد و نیز قرارگیری در فصل گرما اهمیت این موضوع را دو چندان ساخته است.

دکتر نصرالله کوهستانی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن در جلسه شورای اداری فومن که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد،  با اشاره به اهمیت حفظ سلامت در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در راستای  حفظ بهداشت و سلامت با آغاز ماه رمضان، نظارت شبکه بهداشت بر فعالیت های اماکن و  مراکز عرضه و فروش محصولات و… تشدید می یابد.

وی افزود: ضرورت نظارت و کنترل بهداشت برای جلوگیری از انتقال بیماری های ناشی از مصرف آب و غذا  در دستور کار شبکه قرار دارد  و نیز قرارگیری در فصل گرما اهمیت این موضوع را دو چندان ساخته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فومن،  تبلیغات و اطلاع رسانی در راستای جلوگیری از استعمال دخانیات و عرضه شیرینی جات سنتی و فله ای، هماهنگی با شهرداری و دهیاری ها جهت جلوگیری از عرضه مواد غذایی خطرناک توسط دستفروشان، راهنمایی خادمین مساجد به منظور تاکید بر مصرف آب آشامیدنی سالم و… را از اهم فعالیت های بهداشت و درمان فومن در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان  برشمرد.

در ادامه جلسه مذکور حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ابراهیم زاده، رئیس تبلیغات اسلامی فومن و شفت، اظهار کرد: ماههای رجب و شعبان دریچه ای به سوی رمضان است.

وی به اقدامات و جلسات صورت گرفته درخصوص برگزاری برنامه های ماه مضان با دهیاران، شورای های اسلامی روستاها و… اشاره کرد و افزود: حفظ سلامت یکی از ویژگی های ماه رمضان است.

حجت الاسلام ابراهیم زاده  حفظ سلامت نمازگزاران را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: در ماه رمضان، در مساجد شهرستان های فومن و شفت 70 روحانی و مبلغ به تبیین مسائل دینی و برنامه های ویژه این ماه  خواهند پرداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن و شفت در پایان به حفظ شئونات در ماه رمضان تاکید و خاطر نشان کرد: با توجه به گردشگرپذیر بودن این شهرستان شئونات اسلامی باید در این ماه بیش از پیش حفظ شود.