حاج محمدرضا با اشاره به اینکه قیمت 500 تومانی سی.ان.جی تاثیری در گرایش مردم به سمت این سوخت ندارد، بر لزوم جمع آوری دستگاه های کارتخوان سوخت تاکید کرد.

ندای گیلان:حاج محمدرضا با اشاره به اینکه قیمت 500 تومانی سی.ان.جی تاثیری در گرایش مردم به سمت این سوخت ندارد، بر لزوم جمع آوری دستگاه های کارتخوان سوخت تاکید کرد.

بیژن حاج محمدرضا در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه کاهش نرخ جدید سی.ان.جی هنوز به جایگاه های سوخت ابلاغ نشده، گفت: نرخ 600 تومانی برای سی.ان.جی از ابتدا و زمانی که قیمت بنزین 700 بود تومان اشتباه و در حال حاضر نیز نمی تواند تاثیر چندانی در گرایش مردم به سمت سی.ان.جی داشته باشد، زیرا قیمت باید 20 درصد نرخ فرآورده مایع باشد یعنی بیشتر از 200 تومان نباید قیمت گذاری می شد.

وی با اشاره به اینکه برخلاف آنچه دولت احمدی نژاد اشاعه می داد سی.ان.جی سوخت چندان پاکی نیست و تمام خروجی های بنزین را نیز به لحاظ آلودگی دارد، اظهار داشت: در حال حاضر که بنزین سهمیه ای حذف شده دستگاه های پوز و کارت سوخت نیز باید حذف می شد.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت ادامه داد: این دستگاه ها از ابتدا مفلوک بوده که جواب مثبتی هم نداده و در طول هفت سال گذشته نیز به این نتایج رسیده اند، در نتیجه استفاده بیشتر از این دستگاه ها جز ایجاد مشکل برای سیستم توزیع چیزی در برندارد.