رئیس سازمان صمت گیلان گفت: با توجه به این که محل برگزاری نمایشگاه در جاده تهران برای مردم سخت است، در پی این هستیم که جای بهتری در داخل شهر رشت داشته باشیم.

فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال نیز منابع جدیدی ابلاغ و برای رونق تولید پرداخت خواهدشد.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید اظهار داشت: برای رونق تولید بایستی بتوانیم موانع نظام بانکی را برداریم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انجام اقدماتی درباره تنظیم بازار و کالاهای اساسی در گیلان و رشت تصریح کرد: کارگروه تنظیم بازار استان و شهرستان و کمیسیون نظارت برنامه های مناسب را بر اساس روال های گذشته پیش گرفته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطر نشان کرد: کارگروه تخصصی تنظیم بازار استان روزهای یکشنبه هر هفته در سازمان با حضور دستگاه های مربوطه از جمله تعزیرات حکومتی، سازمان جهاد کشاورزی، نماینده استانداری و … تشکیل می شود.
وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و تشدید نظارت ها اضافه کرد: این طرح نیز در ماه مبارک رمضان به منظور جلوگیری از کمبود کالاهای اساسی و نظارت بر نرخ کالاهای ضروری مردم به اجرا درمی آید و قیمت گذاری های مناسب با رعایت حقوق تولید کننده و مصرف کننده از سوی کمسیون نظارت انجام می شود.
دلق پوش به برگزاری فروش فوق العاده با همکاری اصناف و با تدبیر قیمت های کمتر از بازار اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به این که محل برگزاری نمایشگاه در جاده تهران برای مردم سخت است، در پی این هستیم که جای بهتری در داخل شهر رشت داشته باشیم.
وی با بیان اینکه گشت های مشترک را با دستگاه های مختلف انجام می دهیم، اظهار داشت: سامانه ثابت 124 نیز فعال بوده که مردم می توانند گزارش دهند.