رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از پیگیری تکمیل بیش از ۱۴۰ طرح نیمه تمام صنعتی در این استان خبر داد و گفت: رفع مشکلات فعالان تولیدی و اقتصادی گیلان در اولویت قرار دارد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، تیمور پورحیدری در بازدید از واحدهای تولیدی و صنفی شهرستان‌های خمام، انزلی و رضوانشهر اظهار کرد: تولیدکنندگان ما با پایمردی تمام در کنار وجود تحریم در حوزه مواد اولیه و منابع ارزی با عشق و تعصب به این آب و خاک به تولید و اشتغال می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه صنعتگران با تدابیر ویژه توطئه خصمانه تحریمی را نقش بر آب کرده‌اند، افزود: رفع مشکلات فعالین تولیدی و اقتصادی گیلان در اولویت قرار دارد.

رئیس سازمان صمت گیلان از پیگیری تکمیل بیش از ۱۴۰ طرح نیمه تمام صنعتی در این استان خبر داد و اضافه کرد: قطعاً در سبد حمایتی بخش تولید از ظرفیت‌های کارگروه‌های قانونی نظیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و تسهیلات تبصره ۱۶ و طرح مالی تام بهره خواهیم گرفت.

پورحیدری با تاکید بر لزوم برخورد با محتکران و گران‌فروشان، بیان کرد: عزم و اراده صمت گیلان برخورد جدی با متخلفین و گران فروشان و اخلالگران بازار بوده و به شدت و قاطعیت با آنها برخورد می‌شود.