در مراسمی با حضور آرش کردی و استاندار گیلان مراسم معارفه و تودیع عظیم بلبل آبادی و کریم آزادگان برگزار شد.

ندای گیلان:در مراسمی با حضور آرش کردی و استاندار گیلان مراسم معارفه و تودیع عظیم بلبل آبادی و کریم آزادگان برگزار شد.

در مراسمی با حضور آرش کردی و استاندار گیلان مراسم معارفه و تودیع عظیم بلبل آبادی و کریم آزادگان برگزار شد. چند هفته قبل تر نیز خبر از این تغییر بود اما علیرغم گمانه زنی های مختلف در معرفی فرد جایگزین آزادگان، دیروز حضور بلبل آبادی در این سمت قطعی شد و امروز نیز مدیرعامل توانیر به صورت رسمی،پس از 12 سال مدیریت آزادگان در برق منطقه ای گیلان، بلبل آبادی را به جای وی معرفی و منصوب کرد.

قبل از سال 94 سخن از رفتن آزادگان در محافل غیر رسمی مطرح شد اما این اتفاق رخ نداد. بعد از تغییر مدیرعامل توانیر و شروع بکار آرش کردی تغییرات در برق ایران تسریع شد و رفتن آزادگان نیز قوت گرفت. تا قبل از این هفته از جایگزینی افراد دیگری در این سمت نام برده می شد.

عظیم بلبل آبادی متولد رشت بوده و در سال 1364 در رشته برق قدرت از دانشگاه صنعتی شریف فاغ التحصیل شده است.وی 5 سال مسئول آزمايشگاه ماشينهاي الكتريكي دانشكده برق دانشگاه صنعتي شريف بوده و  از سال 1367 تا پايان 1372 بعنوان کارشناس پست در شركت مهندسين مشاور مشانير فعالیت کرده است. به مدت 7 سال رئيس قسمت طراحي و نظارت خطوط و پستهادر شركت برق منطقه اي گيلان خدمت کرده و دوسال نیز  مجری طرح خطوط در شركت برق منطقه اي گيلان بوده است. بلبل آبادی دو سال معاون برنامه ريزي و تحقيقات شركت برق منطقه اي گيلانبود و پس از آن از سال 84 بعنوان معاون طرح و توسعه شركت برق منطقه اي گيلان سابقه فعالیت دارد.

گفتنی است کریم آزادگان از شهریورماه ماه سال 83 به جای علی اژئیان بعنوان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان شروع بکار کرده است. پیش از علی اژئیان نیز یوسف آرمودلی مدیرعامل برق منطقه ای گیلان بوده است. مهندس آرمودلی پس از برق منطقه ای گیلان به سانا آمد و ماه گذشته پس از 14 سال از سازمان انرژی های نو ایران رفت.

در چند ماه اخیر جابجایی مدیران برقی در سراسر کشور شدت گرفته بود و بیش از ده تغییر بزرگ در این بخش صورت گرفته است. تغییراتی که قبل از شروع پیک تابستان همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد که در آینده نزدیک نیز دوباره شاهد تغییرات دیگر باشم./برق نیوز