مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان درخصوص وصول مطالبات مربوط به بیمه تکمیلی خبرنگاران گیلان، گفت: دکتر نجفی قول پرداخت بیمه تکمیلی خبرنگاران را داده بود که این قول عملی شد.

ندای گیلان:مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان درخصوص وصول مطالبات مربوط به بیمه تکمیلی خبرنگاران گیلان، گفت: دکتر نجفی قول پرداخت بیمه تکمیلی خبرنگاران را داده بود که این قول عملی شد.

حسین داداشی،مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مجدانه دکتر نجفی استاندار گیلان درخصوص وصول مطالبات مربوط به بیمه تکمیلی خبرنگاران استان، اظهار کرد: دکتر نجفی پیش از این در همایش تجلیل از خبرنگاران استان قول پرداخت بیمه تکمیلی خبرنگاران را داده بود که این قول عملی شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان مشکلات بیمه خبرنگاران،نبود پشتوانه مالی برای خبرنگاران آزاد، لزوم حمایت از مطبوعات محلی، رسیدگی به وضعیت رابطین خبر، تسریع صدور مجوز نشریات محلی‌، نبود تعاریف مشخص از خبرنگار‌ و همچنین تعویق در دادن مجوز فضای سایبری را از جمله مطالبات اصحاب رسانه و مطبوعات گیلان دانست و گفت:خبرنگاران باید هم امنیت شغلی داشته باشند و هم امنیت حرفه‌ای؛ در واقع امنیت حرفه‌ای در ادبیات مدیریتی بالاتر از امنیت شغلی است.

داداشی با تاکید بر راه‌اندازی کارگاه‌های آموزش تخصصی ویژه خبرنگاران، اضافه کرد: همکاری خوب خانه مطبوعات و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منجر به طراحی دوره‌های آموزش تخصصی خبرنویسی و خبرنگاری شده است.

وی با بیان اینکه ضرورت آموزش فعالان مطبوعات و رسانه در سراسر استان بیش از گذشته احساس می‌شود، ادامه داد: مهمترین هدف خانه مطبوعات افزایش خبرنگاران همچنین سوق دادن علاقه‌مندان به این حرفه به سمت خبرنگاریست. خبرنگاران متعهد و آزاده که صادقانه می‌اندیشند و حقیقت را به رشته تحریر در می‌آورند، نقش مؤثر و تأثیرگذاری در توسعه و شکوفایی کشور ایفا می‌کنند.

داداشی همچنین از تامین اعتبار هدایای ویژه دهه فجر خبرنگاران از سوی استانداری گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد:این هدایا با مساعدت دکتر نجفی طی روزهای آینده به دست خبرنگاران پرتلاش استان خواهد رسید.