کمال لشکری با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: مردم باید بدانند زمانی دولت می تواند به آنها خدمت بیشتری کند و سیاست‌های خود و وعده‌های داده شده به آنها را عملیاتی کند که مجلسی هماهنگ و همسو با خود داشته باشد.

ندای گیلان:کمال لشکری با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: مردم باید بدانند زمانی دولت می تواند به آنها خدمت بیشتری کند و سیاست‌های خود و وعده‌های داده شده به آنها را عملیاتی کند که مجلسی هماهنگ و همسو با خود داشته باشد.

وی ادامه داد: تشکیل مجلس هماهنگ با دولت از برنامه های حزب مردم سالاری است.بنابراین در اختیار گرفتن 290کرسی مجلس شورای اسلامی توسط اصلاح‌طلبان در برنامه جدی کاری این حزب قرار دارد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گیلان با بیان اینکه هنوز تعدادی از فرمانداران دولت گذشته بر مسند فرمانداری برخی از شهرستانها تکیه زده‌اندٰ افزود: انتظار می‌رود وزیر کشور و استانداران در این زمینه کمی قوی تر عمل کرده و نیروهای همسو با دولت را بعنوان فرماندار و  رئیس ستاد انتخابات شهرستانها منصوب نمایند تا نگرانی از بابت برگزاری انتخابات سالم و آزاد وجود نداشته باشد که این مهم نیز در گیلان مورد انتظار است.

لشکری با بیان اینکه شورای مشورتی اصلاح طلبان در شهرستانها در حال شکل گیری است افزود:  در گیلان دوستان ما در حال تشکیل این شورا در شهرستانها هستند، در حالی که همه احزاب دارای شناسنامه  بوده و زیر نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت هستند و هر ساله هزینه های زیادی را متحمل می شوند که انتظار می‌رود این شورا بعنوان مشاور برای این احزاب ایفای نقش کنند.

لشکری با بیان اینکه  دولت گذشته در سیاست خارجی بسیار ضعیف عمل کرده و موجب انتقال پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل و صدور قطعنامه های پیاپی علیه کشور ما شد،گفت: آنها با عباراتی مانند این که “قطعنامه صادر کنید تا قطعنامه دانتان پاره شود” کشور را به سوی بحران سوق دادند.

وی افزود: تیم سیاست خارجی دولت تدبیر و امید با تیزبینی دکتر ظریف توانست این روش نامتعارف را به شکلی مدیریت و هدایت کرده و پس از سی و اندی سال از انقلاب اسلامی، کشورهای دنیا حق غنی سازی ما را به رسمیت بشناسند.

لشکری با اشاره به خطوط قرمز مذاکرات هسته ای که توسط مقام معظم رهبری مشخص می شود افزود: مذاکره کنندگان با درنظر گرفتن خطوط قرمز توانستند توافق اولیه خوبی را برای کشور به ارمغان آورده و بخشی از پولهای بلوکه شده را آزاد نمایند که انشاا… پس از توافق نهایی کشور گشایش اقتصادی مناسبی را به خود خواهد دید.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه عده ای همیشه با تنش زندگی میکنند و دلواپس هستند افزود: مقام معظم رهبری در هر بار از سخنرانی های خود آب پاکی را روی دست آنان می ریزد و آنها را دعوت به همدلی و همزبانی میکند.

وی گفت: طبق فتوای ولی فقیه ما نیازی به بمب اتم نداشته و انرژی هسته ای صلح آمیز که در مصارف انرژی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد را خواهانیم که تا به امروز تیم کذاکره کننده هسته ای کشورمان توانسته به خوبی از حق مردم بزرگ ایران دفاع نموده و با هوشیاری و زیرکی ابتکار عمل را به دست بگیرد.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه استاندار گیلان و معاونت سیاسی امنیتی ارتباط خوبی را با احزاب دارند خواستار شد، این ارتباط و تعامل را افزایش داده و از وجود دبیران احزاب بعنوان مشاوران مورد اعتماد بیشتر استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به نمونه شدن دفتر حزب مردم سالاری گیلان در سال گذشته بین استانهای کشور و دریافت لوح تقدیر در کنگره سالانه افزود: این حزب در حال حاضر دارای اعضای خوبی بوده و در اکثر شهرستانهای گیلان دارای دبیر و شورای اجرایی و دفتر می‌باشد که دفتر بندر انزلی این حزب نیز اخیراً گشایش یافته و درصدد هستیم تا این اعضاء هنگام نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی به دوبرابر افزایش یابد.

لشکری افزود: رسانه‌ها نقش موثری در تنویر افکار عمومی و سرنوشت سیاسی کشور دارند و احزاب نیز باید بتوانند خود را به این رسانه ها همسو نزدیک کرده و با حمایت از این مجموعه،  از ظرفیت مناسب آن بهره مند گردند.

لشکری در پایان از همکاری و همراهی خبرگزاری ایلنا گیلان به جهت تعامل سازنده و مناسب با احزاب و جریانات سیاسی در پوشش اخبار و تنویر افکار عمومی تقدیر کرد.

ایلنا