استاندار گیلان گفت: اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی با خدمت صادقانه و بی‌منت مسئولان ، فزونی می یابد و تقویت می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،دکتر اسدالله عباسی ظهر امروز (پنجشنبه) در آستانه ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران به همراه آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و جمعی از مسئولان ، با مادر و خانواده شهید والامقام محمدرضا عاطفی‌مقدم و نیز ابوطالب گرانمایه و محمداسماعیل نیک دو آزاده جانباز سرافراز در رشت دیدار کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در دیدار ها با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی و یاد  و خاطره شهدا و امام شهیدان و آرزوی سلامتی و توفیق الهی در سال جدید گفت: اعتماد مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران به جمهوری اسلامی و جانفشانی شهدا و ایثارگران و ایستادگی، صبر و مقاومت خانواده های معظم آنان،  با خدمت صادقانه و بی منت مسئولان تقویت می شود.
دکتر عباسی افزود: خادمان مردم و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در دولت سیزدهم   خود را مکلف به خدمت به آحاد جامعه به پاس فداکاری، ایثار و باور و اعتقادات ناب اسلامی می دانند.
 وی اضافه کرد:  این مسیر ارزشمند با دعای خیر مادران و پدران شهدا و همراهی های جامعه ایثارگران، جانبازان و آزادگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس تداوم می یابد.
استاندار گیلان شهدا ، جانبازان و آزادگان را متعلق به همه مردم و آزادی خواهان جهان دانست و گفت: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان به برکت ایستادگی و مقاومت این جامعه بزرگ و متدین است که همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده اند.
وی اظهار داشت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران افتخاری است که خداوند بزرگ به مسئولان عطا فرموده و مدیران نیز باید با خدمت صادقانه به مردم  و اعتلای ایران اسلامی که خواسته خانواده های شهدا و ایثارگران است، اهتمام ورزند.
شهید والامقام محمدرضا عاطفی در سن ۲۱ سالگی در منطقه خسروآباد در سال ۱۳۶۳ به فیض شهادت نایل آمد.
ابوطالب گرانمایه و محمد اسماعیل نیک نیز هر دو از جانبازان ۵۵ درصد سرافزار هستند که به مدت ۱۰ سال در اسارات رژیم بعث عراق بوده اند.