استاندار گیلان با اشاره به رویکرد محرومیت زدایی دولت مردمی سیزدهم گفت: توجه مسؤولان برای رفع محرومیت‌ها به روستاها معطوف شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، اسدالله عباسی صبح شنبه در همایش افتتاح حساب ۱۰۰ امام و روز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سالن شهید حق شناس اداره کل بنیاد مسکن گیلان اظهار کرد: افتتاح حساب ۱۰۰ امام نشان دهنده درایت، تیزهوشی و آینده نگری امام راحل است.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت ایجاد روحیه محرومیت زدایی در جامعه بیان کرد: فرهنگ محرومیت زدایی و گره گشایی از مردم باید در جامعه نهادینه شود.

عباسی با بیان اینکه مسؤولان باید نگاه جهادی به حل مشکلات داشته باشند، گفت: مدیران بنیاد مسکن در شهرستان‌ها باید نگاه جهادی و محرومیت زدایی به روستاها و رفع غبار محرومیت از چهره روستاها داشته باشند.

وی با اشاره به رویکرد محرومیت زدایی دولت مردمی سیزدهم افزود: توجه مسؤولان برای رفع محرومیت‌ها به روستاها معطوف شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه روستاها باید خط مقدم محرومیت زدایی باشند، گفت: خدمت صادقانه به روستاییان از ارزشمندترین کارها است.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به صدور سند روستایی بیان کرد: صدور سند روستایی برای بومیان منطقه در اولویت اصلی مسؤولان قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مساله مسکن، درمان و بهداشت در روستاها افزود: مقاوم سازی مسکن در روستاها در ماندگاری و ثبات زندگی روستایی مؤثر است.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت دنبال حذف فقر در جامعه است، گفت: رویکرد و سیاست فقرزدایی دولت در گیلان پیاده سازی می‌شود.

عباسی با تاکید بر ترویج فرهنگ محرومیت زدایی در جامعه بیان کرد: نقش، اهمیت و جایگاه حساب ۱۰۰ حضرت امام در محرومیت زدایی و کمک به محرومان برای مردم تشریح شود.