رمضانپور نرگسی: رئیس جمهوری با این نگاه در جهت توسعه همه جانبه بر همدلی و وحدت جناح های مختلف تاکید دارند.

رئیس شورای اصلاح طلبان استان گیلان گفت: وحدت همه جریان ها و گروه های سیاسی رمز پیروزی، موفقیت و توسعه است.
احمد رمضانپور نرگسی روز یکشنبه در گفت و گوبا ایرنا افزود: وحدت و همدلی، ما را از گزندهای مختلف حفظ می کند که خداوند سبحان نیز در قرآن کریم به وحدت و همدلی تاکید دارد.
وی در رابطه با سخنان رئیس جمهوری در ضیافت افطاری با احزاب و تشکل های سیاسی و تاکید ایشان بر همدلی جناح های سیاسی اظهار کرد: صحبت های دکتر روحانی جدای از صبحت های منشور حفظ نظام انقلاب و بزرگان کشور از جمله مقام معظم رهبری و امام راحل نیست.
رئیس شورای اصلاح طلبان استان گیلان خاطرنشان کرد: یکی از موفقیت های کشور ما اتکا به تئوری امام راحل که برگرفته از دستور خداوند سبحان در قرآن شریف است، که از واژه وحدت و همدلی (وحدت کلمه) نام می بردند.
وی با بیان ثمرات و برکات وحدت در جمهوری اسلامی تصریح کرد: به موجب این وحدت و همدلی امنیت خوبی داریم که نشان از تیزهوشی، تدبیر و مدیریت مقام معظم رهبری، ایثارگری نیروهای مسلح، سپاهیان، آگاهی و تیزبینی های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
رئیس شورای اصلاح طلبان استان گیلان با مهم دانستن همدلی و وحدت خاطرنشان کرد: ما در همه زمینه ها نیاز به همدلی داریم تا بتوانیم به موفقیت های مختلف دست یابیم.
وی با بیان اینکه ما به ویژه در این ایام با توجه به وجود مشکلات مختلف از جمله رکود اقتصادی، بیکاری، عدم اقتصاد و کسب و کار نیاز به وحدت داریم، تصریح کرد: بایستی فضای اعتماد را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کنیم که خروجی آن اقتصاد مقاومتی است که رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار و رشد اقتصادی کشور را فراهم می کند.
رمضانپور نرگسی اظهار داشت: رئیس جمهوری با این نگاه در جهت توسعه همه جانبه بر همدلی و وحدت جناح های مختلف تاکید دارند.
وی با اشاره به دشمنی های دشمنان نظام اسلامی گفت: ما بایستی دستاوردهای کشور در زمینه های امنیتی، اقتصادی، زیرساختی و توسعه ای کشور را بیان کنیم و مقایسه ای با گذشته قبل از پیروزی انقلاب داشته باشیم.
رمضانپور نرگسی با اشاره به ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه ها در این بخش، نقش بسیار مهمی دارند که بایستی آنها را تقویت کنیم تا بتوانند عملکردهای 36 و 37 ساله انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان بکشند.