لشکری تاکید کرد:دراین دوره هم تمام قد از دولت حمایت میکنیم و تنها گزینه ما دکتر روحانی خواهند بود که قطعا بیشتراز دوره گذشته ما بصورت فیزیکی و میدانی درشهرهای مختلف ایران درخدمت این جریان هستیم

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،دبیرکل حذب مردم سالاری گیلان در دیدار اعضای این حزب با مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه امام گفتند احزاب درچارچوب قانون اساسی میتوانند آزادانه درکشور وجامعه فعالیت داشته باشند افزود: رهبری عالیقدر بارهاگفتند بافعالیت احزاب مطلقا مخالف نیستیم  و فعالیت احزاب هیچ گونه  خللی در روند اجرایی جامعه بوجود نمی اورد .
کمال لشکری با بیان اینکه حزب مردم سالاری داری مرام نامه میباشد و درچارچوب قانون درکشور وگیلان فعالیت میکنند خاطر نشا کرد: امسال 15سال ازاعلام موجودیت این حزب در کشورمیگذرد .
وی گفت مادردوران احمدی نژاد برای فعالیت احزاب مشکل زیادی داشته ایم و چنان فضارا بسته بودند برای فعالیت احزاب که ما حتی اجازه  ی برگزاری یک همایش را نداشتیم.
دبیرکل حزب مردم سالاری گیلان افزود:اما با امدن دولت تدبیرامید فضابسیار ارام و بهترشد که درحال حاظر23حزب اصلاحات درحال کارهستند و این احزاب اصلاحات بود که روحانی را برنده انتخابات کردند .
وی با قدردانی از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: اکثرعزل نصب ها دراموزش پرورش بسیارخوب بوده است.

لشکری تاکید کرد:دراین دوره هم تمام قد از دولت حمایت میکنیم و تنها گزینه ما دکتر روحانی خواهند بود که قطعا بیشتراز دوره گذشته ما بصورت فیزیکی و میدانی درشهرهای مختلف ایران درخدمت این جریان هستیم به امیداینکه بتوانیم در4سال دوم ، روحانی با آرای بیشتری رییس جمهور شوند و کمی کاستی هایی که در دوره اول داشتند در دوره دوم جبران شود.

 

خبرنگار:احمد محمودی چناری