رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تصویب 451 مصوبه در کارگروه رفع موانع تولید این استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 32 درصد مشکلات واحدهای تولیدی گیلان به صورت قطعی برطرف شده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،علی منتظری بعد از ظهر امروز در نشست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به نتایج برگزاری جلسات رفع موانع تولید در این استان، اظهار کرد: در مدت 9 ماه از اجرای قانون رفع موانع تولید، 26 جلسه اصلی کارگروه رفع موانع تولید و بیش از 190 جلسه فرعی در گیلان برگزار شد.

منتظری خاطرنشان کرد: با توجه به عزم مجلس و دولت در تصویب و اجرای قانون رفع موانع تولید، تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات تولید در سال جدید ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: از مجموع 451 مصوبه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، 32.7 دهم درصد به صورت قطعی برطرف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان زمان آغاز اجرای قانون رفع موانع تولید را در تیر ماه سال گذشته عنوان کرد و گفت: سال گذشته جلسات منظم کارگروه رفع موانع تولید در استان با حضور نماینده ویژه استاندار و تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانکی در گیلان برگزار شد.

وی عمده‌ترین مشکلات واحدهای متقاضی برای بهره‌مندی از مزایای قانون رفع موانع تولید را در حوزه منابع اعتباری و بانکی دانست و تصریح کرد: امسال برنامه‌های ما در ابعاد مختلف توسعه فعالیت‌های صنعتی، معدنی و تجاری اجرا می‌شود.