قائم مقام معاونت اشتغال کمیته امداد کشور گفت: 60 میلیارد تومان اعتبار در سال 93 برای اشتغالزایی در گیلان از سوی بانک‌ها تخصیص داده شد.

ندای گیلان:قائم مقام معاونت اشتغال کمیته امداد کشور گفت: 60 میلیارد تومان اعتبار در سال 93 برای اشتغالزایی در گیلان از سوی بانک‌ها تخصیص داده شد.

منوچهر رزمجو در جشن رمضان کمیته امداد امام گیلان گفت: رویکرد مدیریت جدید کمیته امداد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهادهای حمایتی در کشور، توانمندسازی اقتصادی به منظور ایجاد کسب و کار خرد است که منجر به ایجاد اعتماد به نفس در خانواده‌ها می‌شود.

وی به تخصیص اعتبار 60 میلیارد تومانی در سال 93 برای اشتغالزایی در گیلان توسط بانک‌ها اشاره کرد و گفت: گیلان در این خصوص جزو 5 استان برتر کشور شناخته شد و امسال این اعتبار برای این استان به یکصد میلیارد تومان ارتقا داده شده است.

استاندار گیلان نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی مددجویان کمیته امداد گفت: حضور در چنین مراسمی روح تازه‌ای به مدیران و خادمان شما می‌بخشد.

محمدعلی نجفی افزود: نیکوکاری توفیقی است که شاید همه به آن دست پیدا نکنند و به طور مسلم توجه خداوند را می‌خواهد تا به جایگاه نیکوکار واقعی برسد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه در خصوص بخشش و انفاق توصیه فراوان شده است گفت: بخشش و نیکوکاری فقط در بخش مالی تعریف نمی‌شود و در بخش‌های مختلف می‌توان با نیکوکاری افراد را هدایت کرد.

وی با تأکید بر رفع برخی از نقیصه‌های موجود در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی افزود: امسال باید گیلان در جذب تسهیلات کمیته امداد؛ نه تنها جزو پنج استان برتر کشور بلکه باید به عنوان استان برتر معرفی شود که با جدیت مدیران عامل بانک‌های استان این امر محقق خواهد شد.

نجفی با اعلام آمادگی کامل در اجرای طرح شناسایی و اشتغالزایی جوانان مددجو تصریح کرد: گیلان اولین استانی است که طرح پایلوت اشتغال در مناطق محروم را اجرا می‌کند.