نظرسنجی یک شبکه تلویزیونی در آمریکا نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها باور ندارند که دولت این کشور می تواند به توافق با ایران دست پیدا کند.

ندای گیلان:نظرسنجی یک شبکه تلویزیونی در آمریکا نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها باور ندارند که دولت این کشور می تواند به توافق با ایران دست پیدا کند.

شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا یک نظرسنجی درباره توافق هسته ای میان ایران و 5+1 انجام داده که در این نظر سنجی بیش از نیمی از رای دهندگان درباره رسیدن به توافق تردید دارند.

شبکه تلویزیونی فاکس نیوز که نزدیک به جمهوری خواهان تندرو در آمریکاست در این نظرسنجی مدعی شده که 74 درصد رای دهنده‌ها نگران برنامه هسته‌ای ایران هستند که در این میان 31درصد به شدت از برنامه هسته‌ای ایران نگرانند.

این نظرسنجی تصریح دارد که 52درصد از آمریکایی‌ها باورندارند که دولت باراک اوباما می‌تواند به توافق برسد که در این میان 31 درصد معتقدند که اوباما به هیچ وجه نمی‌تواند به توافق مناسبی با تهران دست یابد.

این نظر سنجی در شرایطی است که تازهترین دور از مذاکرات هسته‌ای از هفته گذشته آغاز شده و همچنان در شهر وین اتریش در جریان است. انتظار می‌رود وزرای خارجه کشورها نیز به زودی به گفت‌وگوها که فعلا در سطح کارشناسان و مدیران سیاسی است، اضافه شوند.