ندای گیلان:رضا قشلاقی افزود : در گشت و بازرسی مشترک نظارت بر واحدهای عرضه کالا با محوریت لوازم آرایشی و بهداشتی و شرکت های پخش ، سه واحد متخلف شناسایی و مقدار دو میلیون و 266 هزار و 305 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از قبیل پنکک ، انواع ژل ، واکس مو ، […]

ندای گیلان:رضا قشلاقی افزود : در گشت و بازرسی مشترک نظارت بر واحدهای عرضه کالا با محوریت لوازم آرایشی و بهداشتی و شرکت های پخش ، سه واحد متخلف شناسایی و مقدار دو میلیون و 266 هزار و 305 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از قبیل پنکک ، انواع ژل ، واکس مو ، انواع صابون و شامپو و تیغ قاچاق کشف و ضبط شد.
وی ارزش ریالی این کالاهای قاچاق را سه میلیارد و 336 میلیون و 672 هزار و 150 ریال عنوان و تصریح کرد : پرونده این متخلفان در شعب تعزیرات حکومتی استان در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه از کشف 196 کیلو گوشت فاسد در شهرستان رشت خبر داد و گفت : این گوشت های فاسد از 13 رستوران در هفته قبل از تعطیلات کشف شده است.

وی ارزش ریالی این پرونده را 26 میلیون و 600 هزار ریال ذکر و بیان کرد : پرونده این متخلفان در تعزیرات در حال رسیدگی می باشد.

وی همچنین از تعطیلی یک موسسه خدمات پزشکی غیر مجاز خبر داد و گفت : فردی که بدون داشتن مدرک پزشکی اقدام به ایجاد موسسه پزشکی غیرمجاز و اقدام به درمان پزشکی و تجویز دارو می کرد، شناسایی شد.

قشلاقی ادامه داد : پس از انجام تحقیقات و احراز تخلف ، شعبه تعزیرات حکومتی استان حکم به تعطیلی این موسسه غیر مجاز و ضبط کلیه ملزومات به نفع دولت را صادر کرد.

ایرنا