استاندار گیلان در باره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی بیان زیبایی دارند و معتقدند، وقتی از مدیریت جهادی و انقلابی سخن به میان می آید به معنای دقیق درک صحیح محتوا ، مفاهیم و اجرای درست گام دوم انقلاب اسلامی است .

به گزارش ندای گیلان از رشت، دولت انقلابی و مردمی سیزدهم در دو سالی که  بر سرکار آمده است با چالش های بسیاری مواجه بوده  که  تداوم تحریم های ظالمانه علیه ملت  و به خصوص دولت انقلابی، زمینه سازی برای ناامنی ها و ایجاد تنش ها در جامعه به شیوه های مختلف، سیاه نمایی رسانه ای علیه مقام های حاکمیتی و دولتی،  ایجاد زمینه  برای درگیری های مرزی با کشورهای همسایه ، تلاش برای کاهش دادن اعتقادات و باورهای مردم و فشارهای اقتصادی ناتمام از جمله این چالش ها به شمار می روند.

در کنار همه این مشکلات و معضلات داخلی و خارجی ، دولت سیزدهم  متاسفانه در شرایطی عهده دار مسئولیت ها شد که، ساماندهی به اوضاع معیشتی مردم، رشد اقتصادی، افزایش سرمایه گذاری و آرامش جامعه به علت آنچه از هشت سال قبل به یادگار مانده بود کاری بسیار دشوار بود.

 استاندار استان گیلان در باره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی بیان زیبایی دارند و معتقدند، وقتی از مدیریت جهادی و انقلابی سخن به میان می آید به معنای دقیق درک صحیح محتوا ، مفاهیم و اجرای درست گام دوم انقلاب اسلامی است .

دکتر اسدالله عباسی اظهار کرد: در نظام کشور داری اسلامی مردم  اصل مهمی به شما می روند و خودشان نقش مهمی در انتخاب سرنوشت شان از طریق انتخابات دارند و این مهم تاکیدات موکد حضرت امام “ره” و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به نقش مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: امام راحل(ره) انقلاب اسلامی را هدایت و به پیروزی رساندند تا مردم سالاری دینی و کشور داری اسلامی را در جامعه گسترش دهند و نمونه بارز آن برگزاری رفراندوم در آغازین روزهای  سال 1358 است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به استمرار کشور داری اسلامی توسط امام راحل(ره)  یاد آور می شوند، بر خلاف مبانی کشور داری توسط کشورها و اندیشمندان غربی، امام (ره) با قیام خود ،کشور داری مختص به دین مبین اسلام را در کشور ایجاد کردند.

دکتر عباسی، کشور داری اسلامی را بهترین و شاخص ترین نوع کشور داری در جامعه دانست و صراحت دارند که ،  بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و چله دوم انقلاب براساس همین مبانی دینی، اسلامی و اعتقادی نگارش شده است که بهترین نوع حکومت‌داری می‌باشد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم سند تحول بنیادین و برنامه توسعه را بر اساس بیانیه گام دوم و کشور داری اسلامی برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است، اظهار می دارد:  مسائل معنوی و تقویت روحیه ایمان باید در جامعه گسترش یابد زیرا در این صورت هیچ قدرتی توان مقابله با چنین نظامی را ندارد.

عباسی  با تاکید بر اهتمام بر ایجاد حکمرانی متعالی در جامعه بیان کرد: این مدل حکمرانی بر اساس منویات مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین، اسناد بالادستی و قانون اساسی که باید باید مورد توجه نهادهای اجرایی قرار گیرد.

استاندار با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی مخاطبین بیانیه گام دوم‌انقلاب اسلامی هستند،  و زمانی که سخن  از مدیریت جهادی و انقلابی می‌کنیم یعنی درک صحیح محتوا، مفاهیم و درست اجرایی کردن گام دوم انقلاب اسلامی.

دکتر عباسی با اشاره پرورش مدیرانی جوان در طرح  و تراز انقلاب اسلامی و طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اعتقاد دارد،  پاکدستی، عدالتخواهی، فسادستیزی و ساده زیستی از جمله ویژگی‌های مدیران در اندازه های  انقلاب اسلامی  در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است‌

وی با تاکید بر تداوم حکمرانی اسلامی در کشور بر اساس منویات مقام معظم رهبری بیان  می کند : حکمرانی اسلامی از ۴۴ سال گذشته در کشور ایجاد شده و تداوم آن بستگی به  احساس مسئولیت همه مسوولان در دستگاه‌های اجرایی و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری دارد.

در واقع این سخنان به جا ، منطقی و مستدل استاندار نشان از نگاه مدیران کشور به چشم انداز کشور داری اسلامی دارد و اگر دشمنان نظام  چه استکبار، رژیم صهیونیستی یا متاسفانه برخی کشورهای  نزدیک به سرزمین ایران اسلامی  مردم و دولت انقلابی را راحت بگذارند ، به سرعت شاهد خواهند بود چه شرایط تحولی و رو به توسعه ای  برای مردم ایران و همه گروه ها و تشکل های ازادیخواه جهانی پیش خواهد آمد.

دشمنان با درک درست این مساله شبانه روز در حال برنامه ریزی و توطئه چینی هایشان هستند و از هیچ اقدامی سوء دست بردار نیستند کما آنکه به نوشته روزنامه های معتبر آمریکایی و انگلیسی روزی نیست که در واشنگتن و لندن برای ایران اسلامی فضاسازی و دسیسه نشود .

با این  شرایط  و با همه این دشمنی ها و شیطنت های ناتمام مردم و مسئولان ایران اسلامی همچنان در صحنه حاضرند و به ارمان های نظام پایبند هستند. الحمدالله

اداره کل روابط عمومی استانداری گیلان —  13 خرداد 1402

 روابط عمومی استانداری استان گیلان به نمایندگی از همه  مدیران و کارکنان این ارگان سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام ” ره”  و سالروز قیام 15 خرداد را خدمت مقام معظم رهبری،  مردم خدا باور و متعهد و دولتمردان انقلابی  تسلیت عرض می کند.