مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان از هدف گذاری بیش از ۱۹ هزار فرصت شغلی با بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای مددجویان این نهاد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، عباس اهرابی گفت: با توجه به وظیفه‌ی این نهاد در توانمندسازی مددجویان و ایجاد درآمد پایدار برای آن‌ها، امسال برای ۱۹ هزار و ۷۵۰ مددجوی کمیته امداد گیلان با اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار شغل ایجاد خواهد شد.

وی افزود: مشاوره شغلی، استعدادسنجی، آموزش، اعطای تسهیلات قرض الحسنه، هدایت شغلی، نظارت و پشتیبانی از جمله اقدامات این نهاد برای ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان گفت: ایجاد شبکه‌ای از مشاغل بومی و پُردرآمد و تلاش برای تکمیل زنجیره صنایع و مهارت آموزی مددجویان از جمله اقدامات کمیته امداد برای گسترش و احیاء صنایع بومی استان و ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان این نهاد است.

عباس اهرابی با اشاره به ایجاد اشتغال برای مددجویان به کمک سرمایه گذران و خیران، افزود: از ظزفیت جهادگران، کانون‌های کارآفرینی و مراکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی برای تحقق این امر استفاده خواهد شد.