حضور محمد صادق حسنی در کمیسیون کشاورزی مجلس اقدامی ارزشمند و در خور تحسین است که می تواند در حل مشکل کشاورزان زحمتکش گیلانی موثر باشد

دیدبان ندای گیلان:

به گزارش خزر آنلاین، محمدصادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هر چند برای نخستین بار راه خود را به سمت صندلی سبز بهارستان هموار دید اما با عضویت در کمیسیون کشاورزی، نشان داد که رسیدگی به وضعیت کشاورزان برایش الویت دارد.

ناروا نیست اگر بگوییم انتخاب کمیسیون در مجلس شورای اسلامی بیش از آن که مرهون تخصص افراد باشد، به ابزاری برای سنجش قدرت نمایندگان در برابر یکدیگر تبدیل شده است تا آن جا که بسیاری بی توجه به تخصص واقعی خود، تنها به درجه اهمیت کمیسیون که گویا بر طبق قراردادی نانوشته تعیین می گردد، می اندیشند!

شاید به همین دلیل است که برخی که خود را سینه چاک کشاورزی و فرهنگ در روزهای انتخابات نشان می دادند و برای این دو مقوله مهم نسخه می پیچیدند، پس از انتخاب تمام تمرکز خود را برای عضویت در کمیسیون هایی به کار بستند که تخصصی در آن ندارند.

با این حال حضور محمد صادق حسنی در کمیسیون کشاورزی مجلس اقدامی ارزشمند و در خور تحسین است  که می تواند در حل مشکل کشاورزان زحمتکش گیلانی موثر باشد