نماینده عالی دولت در گیلان از روند عملیات اجرایی احداث راه آهن رشت بندرکاسپین محدوده شهرستان بندرانزلی بازدید کرد.

به گزارش ندای گیلان از بندرانزلی،دکتر اسدالله عباسی امروز (دوشنبه) در جریان بازدید از طرح ها و پروژه ها مختلف بندرانزلی ، از روند عملیات اجرایی پروژه  راه آهن رشت بندرکاسپین  محدوده منطقه آزاد انزلی در این شهرستان  بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه مهم قرار گرفت.

دکتر عباسی در این بازدید با اشاره به اهمیت پروژه خط ریلی رشت بندرکاسپین، بر تسریع در روند اجرای این پروژه اثربخش در توسعه استان گیلان و کشور تاکید کرد.
استاندار گیلان همچنین در سفر به بندرانزلی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای شهر انزلی و دیدار با پدر بزرگوار شهید اتقیا، با حضور  بر مزار زنده یاد سیروس قایقران بازیکن ارزنده و کاپیتان تیم ملی  فوتبال ایران و ملوان بندرانزلی در محله کلویر این شهرستان، با اهدای فاتحه و گل، یاد و خاطره این فوتبالیست محبوب خطه گیلان را گرامی داشت.
دکتر عباسی در ادامه  سفر به بندرانزلی در جمع ورزشکاران خانه کشتی شهید رجبی مقدم مسکن مهر این شهر حضور یافت و با آنان بصورت چهره به چهره و  صمیمانه دیدار  و گفت و گو کرد.
بازدید از دو کارخانه فعال تولید کننده انواع سیلندر چاپ و نیز تولید کننده دیوارپوش پی وی سی واقع در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد انزلی از دیگر برنامه های استاندار گیلان در سفر به بندرانزلی بود.
دکتر عباسی در این بازدیدها تاکید کرد که در دولت سیزدهم رفع موانع تولید و اشتغال در دستور کار جدی مدیران است.
وی ادامه داد: باید از همه ظرفیت ها برای سرمایه گذاری و نیز ایجاد اشتغال و رونق تولید در نقاط مختلف گیلان بهره مند شد.