معاون عمرانی شهردار رشت به اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی فرهنگی در مرکز این شهر اشاره کرد و گفت: پیاده‌راه فرهنگی رشت 15 اسفندماه امسال افتتاح می‌شود

به گزارش ندای گیلان،فرامرز جمشیدپور ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهر با اشاره به آغاز فعالیت‌ها برای استقبال نوروز توسط شهرداری اظهار کرد: خط‌کشی معابر شهری توسط پیمانکاران در رشت در حال انجام است.

وی به ترمیم سرعت‌کاه‌های معابر شهری در رشت اشاره کرد و افزود: رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌ها در حال انجام است ضمن اینکه گذرگاه‌های عابران پیاده‌راه‌ها دوباره رنگ‌آمیزی می‌شود.

معاون عمرانی شهردار رشت با بیان اینکه رنگ‌آمیزی جدول‌های معابر شهری در حال انجام است، تصریح کرد: تا پایان اسفندماه امسال 15 دستگاه تلویزیون شهری در مناطق مختلف رشت به مرکز کنترل ترافیک متصل و راه‌اندازی می‌شود.

جمشیدپور از افتتاح طرح پیاده‌راه‌سازی رشت تا 15 اسفندماه امسال خبر داد و بیان کرد: خط ویژه اتوبوسرانی رشت با استفاده از اتوبوس‌های خریداری شده هم‌زمان با افتتاح پیاده‌راه فرهنگی رشت راه‌اندازی می‌شود.

وی به اتصال راه دسترسی هتل‌ها به مرکز کنترل ترافیک شهر رشت اشاره کرد و گفت: قبل از فرارسیدن نوروز کیوسک‌های گردشگری در مناطق مختلف رشت نصب می‌شود.

معاون عمرانی شهردار رشت با اشاره به اینکه چهار طرف کنارگذر خیابان شهید رجایی «دانای علی» قبل از ایام نوروز سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای افتتاح زیرگذر دانای علی در شهر رشت تا پایان خرداد سال آینده انجام شده است.

جمشیدپور به انجام اصلاح هندسی معابر توسط شهرداری مناطق مختلف رشت اشاره کرد و یادآور شد: چراغ‌های معیوب راهنمایی و رانندگی شهر رشت در حال تعویض است.

وی از شست‌وشوی پل‌های عابر پیاده قبل از فرا رسیدن نوروز سال 95 خبر داد و اظهار کرد: آسفالت پایانه‌های مسافری رشت در حال انجام است ضمن اینکه تمهیدات لازم برای توزیع بروشور و لوح فشرده بین مسافران نوروزی انجام شده است.

معاون عمرانی شهرداری رشت به وضعیت نرده و حفاظ میدان یخ‌سازی اشاره کرد و متذکر شد: ارتفاع حفاظ تقاطع غیرهمسطح میدان مذکور یک‌متر و 20 سانتی‌متر است و در طرح جدید به دو متر افزایش پیدا می‌کند.

منبع:فارس