فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه بسیاری از متخلفان جرائم مهمه از خارج از استان وارد میشوند تصریح کرد: با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی راهکارهای لازم در جهت مجازات هرچه بیشتر مجرمان اندیشیده شود.

به گزارش ندای گیلان نشست تعامل فرماندهان نیروی انتظامی گیلان با مسئولان قضایی استان امروز باحضور رئیس کل دادگستری استان  برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان در این نشست  با بیان اهمیت، جایگاه و منزلت نیروی انتظامی و تاثیر اقدامات آنان در برقراری امنیت جامعه تصریح کرد: امروز دشمنان حسرت  امنیت و آرامش کشورما را داشته و از تمام توان خود در سلب امنیت ایران استفاده می کنند.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه افزود: شکوفایی و رونق اقتصاد و فرهنگ  به پشتوانه قدرت و اقتدار نظام اسلامی میباشد و بخش قابل توجهی از این اقتدار با فداکاری نیروهای نظامی و انتظامی محقق می شود.

سیاوش پور نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را مکمل یکدیگر دانست و تاکید کرد: فعالیت های این دو دستگاه خصوصا در حوزه پرونده های کیفری پیوستگی زیادی دارد.

ارشدترین مقام قضایی استان با اعلام اینکه کاهش مدت زمان وقوع جرم و اجرای مجازات تاثیرات مثبتی بر جامعه دارد افزود: این مسئله  باعث احساس امنیت بیشتر  در سطح جامعه خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به  شرایط خاص گردشگری، جمعیت متراکم  گیلان و  تردد مسافران تصریح کرد: امنیت در استان در سطح مطلوبی بوده و به جهت نجابت و فرهنگ بالای مردم گیلان، جرائم خشن در استان بسیار ناچیز است.

سردار میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه بسیاری از متخلفان جرائم مهمه از خارج از استان وارد میشوند تصریح کرد: با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی راهکارهای لازم در جهت مجازات هرچه بیشتر مجرمان اندیشیده شود.

  سردار میرحیدری  با گلایه مندی  از بعضی از  دستگا ه های اجرایی که در حفظ حقوق بیت المال کوتاهی می نمایند گفت:  نهادهای اجرایی باید حقوق مردم را در اولویت امور خود قرارداده و  واز تضییع حقوق مردم اجتناب نمایند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در پایان با تشکر از روسای دادگستری ها و دادستانها به جهت همکاری و تعامل سازنده با فرماندهان  نیروی انتظامی شهرستانها خاطر نشانکرد: این همیاری و همدلی موجب تقویت روحیه پرسنل نیروی انتظامی خواهد ش