نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم به ریاست رئیس کل دادگستری استان گیلان با موضوع بررسی کارشناسی واحد های تکمیل نشده و نیمه کاره مسکن مهر برگزار شد.

به گزارش  ندای گیلان از رشت، نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با موضوع بررسی کارشناسی واحد های تکمیل نشده و نیمه کاره مسکن مهر برگزار شد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به اینکه این دومین نشست در خصوص پیگیری ساختمان های نیمه کاره در مسکن مهر رشت می باشد تصریح کرد: تحویل مسکن به برخی متقاضیان، زمان زیادی به درازا کشیده و موجبات نگرانی مردم را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در این نشست مقرر شد برای جلوگیری از خسارت افراد، از فروش مازاد اراضی که در اختیار مسکن مهر است از طریق مولد سازی جبران شود گفت: تسهیلات تکمیلی کم بهره در بازه زمانی طولانی نیز به اعضایی که استحقاق دارند تعلق خواهد گرفت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اظهار داشت: کارگروه هایی که در این خصوص و در راستای تامین اعتبار تشکیل شده اند باید ظرف مدت یک هفته مشکلات و چالش ها را بررسی کرده و به دستگاه قضایی اعلام نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با کسانی که در گذشته تخلفاتی مرتکب و مانع تسریع پروژه شده اند و شهروندان  را از دستیابی یه مسکن محروم کرده اند در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.