سیرک بدون حیوانات با تخفیف 50 درصدی در مجموعه تفریحی شهر ابریشم بلوار شهید انصاری لاهیجان برپا می‌شود

 به گزارش ندای گیلان،شاهین جهانگیری پیش از ظهر امروز در نشست خبری شهرداری این شهر با اشاره به برگزاری برنامه‌های نوروزی در این شهر اظهار کرد: سیرک بدون حیوانات ستاره ایرانیان با مدیریت محمد داوری و تهیه کنندگی بهداد سلطانیان همه روزه در ایام نوروز در لاهیجان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان از برنامه مذکور حمایت می‌کنند، افزود: سیرک بدون حیوانات با تخفیف 50 درصدی در مجموعه تفریحی شهر ابریشم بلوار شهید انصاری لاهیجان برپا می‌شود.

سرپرست حوزه معاونت فرهنگی‌ اجتماعی شهرداری لاهیجان برگزاری جشنواره نوروزی 95 را متفاوت‌تر از برنامه‌های دیگر دانست و تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برای شهروندان و مسافران عزیز تدارک دیده شده که از صبح تا شب در نقاط مختلف شهر لاهیجان اجرا می‌شود.

وی اجرای ژانگولر، شال هوایی در ارتفاع 10 متری، نمایش شائولین و عملیات چشم سوم و گلوی آهنین را از برنامه‌های سیرک مذکور عنوان کرد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: عملیات آتش‌بازی، تقلید صدا، آکروبات، نمایش کمدی، نمایش سیاه‌بازی و استند آپ کمدی از بخش‌های مختلف سیرک بدون حیوانات در لاهیجان است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره تخفیف نوروزی نیز در واحدهای صنفی مختلف شهر لاهیجان برگزار می‌شود، یادآور شد: نمایشگاهی به وسعت شهر لاهیجان با تخفیف ویژه برای خدمت به شهروندان و مهمانان برپا می‌شود.

این مسئول زمان برگزاری سیرک بدون حیوانات را از اول تا 15 فروردین ماه سال 95 در مکان مذکور عنوان کرد./فارس