سرپرست فرمانداری رشت گفت: آخرین مهلت استعفای مدیران مشمول قانون برای شرکت در انتخابات، ۲۵ خرداد ماه است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،کیا عاشوری در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: پایه و اساس انقلاب اسلامی بر اساس مردم سالاری دینی پایه گذاری شده است.

سرپرست فرمانداری رشت تصریح کرد: افرادی که تمایل دارند تا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، به عنوان نامزد شرکت کنند باید بر اساس ماده ۲۹ قانون انتخابات از سمت‌های مدیریت دولتی خود برابر اطلاعیه شماره یک انتخابات کشور، که پیش از این منتشر شده است استعفا دهند.

عاشوری تاکید کرد: آخرین مهلت استعفای داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا آخر وقت اداری روز پنج شنبه ۲۵ خرداد ماه است.

وی ادامه داد: بنابراین داوطلبان انتخابات این دوره مجلس که به هر دلیلی تا کنون موفق به استعفا از مسئولیت در بخش‌های دولتی نشده‌اند، می‌توانند در زمان باقیمانده و حداکثر تا پایان ساعت اداری پنج شنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفا دهند و برای آگاهی لازم از شرایط به پورتال‌های وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها سراسر کشور مراجعه کنند.

عاشوری اضافه کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه با حضور حداکثری مردم شریف، همیشه در صحنه و هوشیار ایران اسلامی همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.