سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه نقش آفرینی بانوان در جامعه یک از برکات انقلاب اسلامی است،گفت: افزایش حضور زنان و نقش ویژه آنان در مسیر تحول و پیشرفت جامعه در خلال سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، موجبات توسعه بیش از پیش تمامیت جامعه در زمینه های گوناگون را فراهم آورده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، کیا عاشوری در نشست صمیمانه صبح امروز (چهارشنبه) با بانوان همکار در مجموعه فرمانداری که به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر برگزار شد، ضمن تبریک ولادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، حضرت زهرا (س) را بهترین الگوی زن مسلمان ایرانی دانسته و بر لزوم بهره گیری هر چه بیشتر از گفتار و رفتار آن حضرت در خانواده و اجتماع تأکید کرد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به این مطلب که جمهوری اسلامی در عرصه عمل ثابت نموده که در طول عمر بیش از چهار دهه ای خود تعهد، تخصص، شایستگی‌ و توانمندی‌ها در حوزه های گوناگون را بدون توجه به جنسیت افراد مورد توجه قرار می دهد؛ گفت: افزایش حضور زنان در دستگاه‌ها و در خلال سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، موجبات توسعه بیش از پیش تمامیت جامعه و نقش آفرینی ویژه زنان در زمینه های گوناگون را فراهم آورده است.

وی تاکید کرد: با استفاده از فرصتی که انقلاب در اختیار بانوان قرار داده؛ زن مسلمان ایرانی در هر کجا که حضور داشته، استعداد و شایستگی خود برای احراز مناصب و نقش‌آفرینی موثر در اجتماع را ثابت نموده است.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به لزوم تقویت بنیان خانواده از طریق حمایت از بانوان، تصریح کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود و تضعیف بنیان خانواده از ترفندها و دسیسه های مختلفی با بهره‌گیری از فضای‌ مجازی و رسانه‌ای استفاده می‌کند.

عاشوری افزود: در کنار تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی، از جمله امنیت، ولایت، پشتیبانی مردم و موفقیت ها در حوزه های سیاسی، نظامی، پزشکی، هوافضا و سایر موارد، هویت بخشی به نقش زنان از دیگر دستاوردهای مهم و قابل توجه است.

در پایان این جلسه، سرپرست فرمانداری رشت به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر از بانوان همکار در مجموعه فرمانداری تقدیر به عمل آورد.