نجفی گفت:همه باید تلاش کنیم زمینه حضور سرمایه گذاران و سودآوری را برای آنان فراهم کنیم تا با سود بیشتر، بستر کار بیشتر برای آنها فراهم شود.

به گزارش ندای گیلان محمدعلی نجفی روز دوشنبه در مراسم افتتاح بزرگترین مجموعه ورزش های آبی و تفریحی استان گفت: شهرداران و فرمانداران باید در سالی که به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده؛ حمایت ها و کمک های لازم از سرمایه گذاران داشته باشند.
وی ادامه داد: بهره برداری از این مجموعه تفریحی و ورزشی، نمونه عملی در راستای تحقق شعار امسال است که این اقدامات به برکت شهدا ، امام شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری و اندیشه های دولت حاصل شده است.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: دست سرمایه گذارانی را که دل مردم را شاد می کنند و برای رضایت خداوند در بخش های مختلف اعم از ورزشی، مدرسه سازی، صنعت و کشاورزی خدمت می کنند، می بوسیم.
وی با بیان اینکه باید در برنامه ششم به رشد هشت درصدی برسیم، اظهار کرد: برای تحقق این رقم، باید سالانه 25 میلیارد دلار در کشور سرمایه گذاری انجام شود که این مهم با سرمایه گذاری های خارجی و داخلی فراهم می شود.
نجفی تصریح کرد: گام بزرگی که دولت تدبیر و امید در سال گذشته در حوزه دیپلماسی انجام داد، زمینه ساز سرمایه گذاری را در کشور فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه حمایت مختص سرمایه گذاران نیست، گفت: همه باید تلاش کنیم زمینه حضور سرمایه گذاران و سودآوری را برای آنان فراهم کنیم تا با سود بیشتر، بستر کار بیشتر برای آنها فراهم شود.
استاندار گیلان افزود: این مجموعه ورزشی و تفریحی با اعتبار 80 میلیارد ریال طی 15 ماه به بهره برداری رسیده که 80 درصد آن توسط مالک سرمایه گذاری شده است.
وی اضافه کرد: طی دو سال و نیم گذشته، شعارمان حمایت از بخش خصوصی بوده و شهرداران و فرمانداران استان باید کمک های لازم را از این بخش داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه از تمامی رشته های ورزشی حمایت می کنیم، ادامه داد: برنامه داریم تا با کمک خیرین، سهمیه ای را برای همه بخش های ورزشی و به ویژه برای سه تیم فوتبال استان کمک کنیم.