در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونای گیلان مصوب شد جامعه کارگری و کارخانجات به ویژه کارخانه‌ها و کارگاه‌های بزرگ با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خانه کارگر نسبت به نوبت بندی و شیفت بندی کارگران اقدام کنند.

به گزارش ندای گیلان ارسلان زارع استاندار گیلان در دهمین جلسه اعضای ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونای گیلان  گفت: ادارات برق، آب، گاز و مخابرات تا پایان فروردین٩٩ انشعاب مشترکان را به دلیل بدهی قطع نکنند.
وی با اشاره به کاهش ساعت و نیروی کار در ادارات افزود: در جلسه امروز ستاد مصوب شد جامعه کارگری و کارخانجات به ویژه کارخانه‌ها و کارگاه‌های بزرگ هم با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خانه کارگر نسبت به نوبت بندی و شیفت بندی کارگران اقدام کنند.
زارع همچنین با قدردانی از تلاش شبانه روزی و بی وقفه کادر درمان در مراکز مختلف بهداشتی – درمانی استان چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی خاطرنشان کرد: اختصاص حداقل ۵۰ درصد ظرفیت بیمارستان‌های خصوصی به بیماران مشکوک به کرونا با تشخیص دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد انتظار است.

استاندار گیلان در ادامه از رسانه‌ها به ویژه صداوسیمای مرکز گیلان برای همکاری و اطلاع رسانی به موقع تشکر کرد و گفت: از ظرفیت مردم و نهاد‌های مردم نهاد برای تبلیغ و ترویج باور‌های درست اجتماعی – فرهنگی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی می‌توان بهره برد.