فرماندار تالش گفت: پیوند بین دولت و ملت به برکت انقلاب اسلامی پیوندی ناگسستنی‌ست.

به گزارش نداي گيلان: در دومین روز هفته دولت علی فتح اللهی فرماندار تالش به همراه جمع کثیری از مدیران ادارات و بخشداران با حجت الاسلام حسین انصاری امام جمعه شهرستان تالش در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه دیدار و گفت‌وگو کردند.
فتح اللهی در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: پیوند بین دولت و ملت به برکت انقلاب اسلامی پیوندی ناگسستنی‌ست.
وی بر تعمیق هرچه بیشتر این پیوند تأکید نمود و افزود: ‌ به فرموده مقام معظم رهبری دولت خدمتگزار ملت است و تأکیدی هم که مقام معظم رهبری در تنفیذ حکم ریاست جمهوری داشتند رابطه دولت و ملت را فقط منحصر به چارچوبهای قانونی ندانسته و پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی را به معنای قبول کار و تلاش سنگین و خدمت به مردم دانستند.
فتح اللهی با بیان فرازی از سخنان ریاست جمهوری مبنی بر تلاش دولت برای در میان گذاشتن صادقانه مسائل با مردم، ‌تمرکز بر حل مسائل معیشتی و اقتصادی و رفع آسیب‌های اجتماعی را از برنامه‌های دولت برشمرد و خلق حماسه اقتصادی را نیز همچون حماسه عظیم سیاسی مردم ایران می‌سر دانست.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امسال به یمن گرامی داشت هفته دولت در شهرستان تالش تعداد۱۶۰پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال به بهره‌‎برداری می‌رسد، تصریح کرد: روز گذشته در بخش مرکزی ۴۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۱۷ میلیارد ریال در حوزه راه و شهرسازی، برق، مسکن مدد جویی و… به بهره برداری رسید.
فرماندار تالش در پایان از تعامل و همدلی امام جمعه و نماینده این شهرستان قدردانی کرد و افزود: باید از این تعامل و همکاری‌ها برای رفع مشکلات بهره ببریم.