فرماندار شهرستان تالش گفت: این شهرستان با استقرار ۲۵۷ شعبه اخذ رای در ۱۱ اسفند آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی است.

به گزارش ندای گیلان از تالش، ایرج مؤذن با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: ۳۹ نفر از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال تأیید نهایی شده‌اند و برای دریافت یک کرسی در بهارستان با هم به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین برنامه ریزی انجام شده ۲۵۷ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در این شهرستان ایجاد می‌شود که از این تعداد ۲۳۷ شعبه ثابت و مابقی روستایی و سیار است.

مؤذن با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۸ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادن هستند، ادامه داد: از این تعداد ۸۲۲۴ نفر را رأی اولی‌ها تشکیل می‌دهند و ۲۰۵۲ نفر نیز جزو عوامل اجرایی این انتخابات هستند.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدهای انتخابات از روز سوم اسفند آغاز شده است و تا دهم همین ماه ادامه دارد، بیان کرد: ۸ نقطه در سقز برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تعیین و اعلام شده است.

مؤذن با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو از مردم خواست تا یک بار دیگر تجلی حضور خود را در ۱۱ اسفند و معرفی نماینده اصلح و منتخب خود به مجلس شورای اسلامی است به معرض نمایش بگذارند.