فرماندار تالش با اشاره به برگزاری انتخاباتی پرشور گفت: دهیاران با ارایه خدمت صادقانه زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

به گزارش ندای گیلان  از تالش، ایرج مؤذن در نشستی با دهیاران و شوراهای شهر و روستاهای بخش حویق و کرگانرود با اشاره به آمادگی کامل تمام نیروهای دخیل در امر برگزاری انتخابات پیش رو اظهار کرد: دهیاران زمینه برگزاری انتخاباتی سالم در روستاها را فراهم کنند.

وی افزود: دولت در تلاش است تا با بررسی ابعاد مختلف این طرح، نگاه‌ها را به سوی توانمندسازی مردم و استفاده از ظرفیت‌های مختلف روستا معطوف کند تا علاوه بر بازگشت روستا به هویت اصلی خود، زمینه مهاجرت معکوس را فراهم کند و روستا به کانون برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های توسعه‌ی اقتصادی تبدیل شود.

مؤذن ادامه داد: دهیاری‌ها، نقشی تعیین کننده در تداوم پایداری و توسعه یافتگی زندگی روستایی ایفا می‌کنند و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و پیگیری امور آنها و تسهیل فرآیند انجام آنها، الگو و نمادی موفق در عرصه مدیریت محلی محسوب می‌شوند.

فرماندار تالش در این جلسه به اهمیت انتخابات در اسفند ماه اشاره کرد و گفت: ستاد انتخابات شهرستان تالش بر اساس راهبرد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در انتخابات پیش رو چهار اصل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را در دستور کار قرار داده است و برنامه ریزی و اقدامات اجرایی ستاد انتخابات حول این محورها انجام می‌شود و با همین راهبرد دهیاران با رعایت اصل بی طرفی در جهت مشارکت حداکثری فعالیت داشته باشند.