نایب رییس شورای شهر رشت گفت: در حوزه سازمان سیما و منظر شهری حدود ۱۶ میلیارد پیش بینی درآمد در سال ۹۹ آمده که از این میزان ۱۵ میلیارد آن مربوط به درآمد ناشی از تبلیغات محیطی است. 
به گزارش ندای گیلان،نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت در بررسی بودجه درآمدی سازمان سیما و منظر اظهار داشت: در حوزه سازمان سیما و منظر شهری حدود ۱۶ میلیارد پیش بینی درآمد در سال ۹۹ آمده که از این میزان ۱۵ میلیارد آن مربوط به درآمد ناشی از تبلیغات محیطی است.
فرهام زاهد با اشاره به روند خوب این سازمان در برخی امور افزود: یکی از عملکردهای خوب سازمان سیما و منظر قرار گرفتن مزایده های مربوط به این سازمان بر روی پرتال است. و این موجب شفاف سازی و واقعی سازی ارقام مربوط به مزایده گردید. این انتظار وجود دارد که این روند تغییر مثبت در این سازمان از جمله استفاده از مواد اولیه در پروژه ها  همچنان ادامه پیدا کند
وی با انتقاد از موازی کاری در برخی از امور در شهرداری تصریح نمود: یکی از ردیف ها مربوط به چاپ بنر می باشد در حالی که این امر در روابط عمومی شهرداری نیز انجام می شود. باید هزینه ها را کاهش دهیم، نیازی نیست درمناسبت ها هر سازمان و هر مدیر جداگانه پیام تبریک و یا تسلیت صادر نماید بلکه تمام این امور باید متمرکز در یک جا با آرم شهرداری و شورا انجام گیرد. سازمان ردیف های خود را باید واقعی سازی نماید در شرایطی که پرسنل حجمی شهرداری چند ماه حقوق نگرفتند سازمان از انجام هزینه برای ارگان های دیگر باید خودداری نماید و هر میزان که مربوط به هزینه های مربوط به خود سازمان است را برای تصویب به شورا بیاورد.